بازدید 3092
گفت‌و‌گو

حمایت کفاشیان از فعالیت‌های 4 ساله عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال

عدم حضور عزیزی خادم در انتخابات از توانمندی های وی و خدمات ارزنده ای که در طول 4 سال حضور در هیات رئیسه فدراسیون داشته است، نمی کاهد و قطعا در طول 4 سال آتی، فدراسیون فوتبال از توانایی ها و تجارب وی در زمینه های مختلف استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۵۸۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 01 May 2016
رئیس فدراسیون فوتبال درباره تغییر آیین نامه انتخابات فدراسیون فوتبال با سایت رسمی فدراسیون گفتگو کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، علی کفاشیان رئیس فدراسیون در خصوص عدم احراز شرایط حضور در انتخابات شهاب الدین عزیزی خادم توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: عزیزی خادم که طی چهار سال گذشته عضو هیات رئیسه این فدراسیون بود، خدمات شایسته ای برای فوتبال کشور انجام داده که بی نظیر بود و وی همواره نگاهی ملی به فوتبال کشور داشته است.
وی در ادامه افزود: بررسی سوابق عزیزی خادم که برای انتخابات ارائه شده بود، نشان از شش سال و نیم سابقه مدیریتی در سطوح بالا و 4 سال فعالیت در هیات رئیسه این فدراسیون را دارد. اما به علت نقص موجود در آیین نامه انتخاباتی که می بایست در طول 4 سال گذشته اصلاح می شد و متاسفانه این کار انجام نگرفت، موجب شد تا علیرغم حضور چهارساله در هیات رئیسه فدراسیون که جزء سوابق وی به شمار نرفت، نتواند شرایط احراز برای حضور در انتخابات پست ریاست فدراسیون را به دست بیاورد. به عبارت دیگر اگر 4 سال گذشته به سوابق عزیزی خادم اضافه می شد، شرایط احراز برای حضور در پست ریاست فدراسیون برایش مهیا می شد.
رئیس فدراسیون در ادامه با اشاره به اصلاح اساسنامه در سال 94 گفت: لازم به توضیح است که فدراسیون فوتبال در نظر داشت تا اصلاحات مربوط به اساسنامه را در سال 1394 انجام دهد اما از دستور جلسه مجمع خارج شد.
کفاشیان در پایان گفت: البته عدم حضور عزیزی خادم در انتخابات از توانمندی های وی و خدمات ارزنده ای که در طول 4 سال حضور در هیات رئیسه فدراسیون داشته است، نمی کاهد و قطعا در طول 4 سال آتی، فدراسیون فوتبال از توانایی ها و تجارب وی در زمینه های مختلف استفاده خواهد کرد. البته با توجه به اینکه عزیزی خادم در سطوح بالای مدیریتی کشور فعالیت داشته، فدراسیون فوتبال می تواند از پتانسیل و ظرفیت وی بهره لازم را ببرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر