بازدید 2304

راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج تا مهر

کد خبر: ۵۸۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 01 May 2016
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سال گذشته اقدامات اولیه را برای راه‌اندازی مجمع خیرین ازدواج انجام دادیم و دسته‌ای از خیرین را شناسایی کردیم. تلاش کنیم در شش ماه اول سال جاری این مجمع تشکیل شود.

به گزارش ایسنا، مرتضی امیدی با اعلام این خبر اظهارکرد: سال گذشته 15 سازمان مردم‌نهاد را راه‌اندازی کردیم و در زمینه‌هایی مانند فرهنگی و فعالیت‌های اجتماعی فعالیت می کنند. احتمالا همین تعداد سازمان مردم‌نهاد را امسال تاسیس می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در چه زمینه‌هایی نیازمند تاسیس سمن‌های جوانان در استان مرکزی هستید، گفت: ما قبلا سمن ازدواج و تعالی خانواده قوی نداشتیم و تنها یک سمن دارای مجوز از وزارت کشور در این زمینه فعالیت می‌کرد و برای ازدواج آسان خدمات ارایه می‌داد؛ اما کلاس‌های آموزشی برگزار نمی‌کرد. در حال حاضر دو سمن دیگر در حوزه ازدواج در شهرهای آشتیان و کمیجان در حال فعالیت هستند البته به سازمان‌های مردم نهاد بیشتری در این زمینه نیاز داریم تا در شهرستان‌هایی مانند محلات،دلیجان و ساوه تاسیس شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی درباره راه‌اندازی خانه جوان در این استان اظهارکرد: حوزه جوانان یک طبقه را در اختیار دارد البته سال گذشته برخی مسئولان تلاش کردند همین یک طبقه هم از امور جوانان گرفته شود که خوشبختانه با رایزنی انجام شده این کار منتفی شد از سوی دیگر به اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی پیشنهاد دادیم که یکی از ساختمان‌های شهرداری اراک که دارای سه طبقه است را در اختیار ما قرار دهند تا خانه جوان را در آن راه‌اندازی کنیم.

امیدی در پایان درباره برنامه‌های استان مرکزی در حوزه جوانان گفت:‌ هنوز در این زمینه موضوعی به ما ابلاغ نشده است . در صورت تخصیص بودجه جشن جوان را 29 اردیبهشت ماه برگزار می‌کنیم. در این زمینه جلسات اولیه را تشکیل داده‌ایم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس