بازدید 2602

تا 31 خرداد برای دریافت سهمیه سوخت بیمه ثالث بگیرید

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث تنها تا خردادماه فرصت دارند بیمه نامه خود را تکمیل و سهمیه سوخت دریافت کنند.
کد خبر: ۵۸۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 01 May 2016
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث تنها تا خردادماه فرصت دارند بیمه نامه خود را تکمیل و سهمیه سوخت دریافت کنند.

به نقل از روابط عمومی وزارت نفت مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث تنها تا خردادماه فرصت دارند بیمه‌نامه خود را تکمیل کنند.

سید ناصر سجادی ادامه داد: مالکان خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث از روز دوشنبه ( ٦ اردیبهشت ماه)  با ورود کارت به سامانه هوشمند برای دریافت سوخت، پیام "هشدار- بیمه" دریافت کردند و بر این اساس باید تا خردادماه مشکل  بیمه خود را حل کنند.

وی، با اعلام این که تاکنون ٩٥ هزار خودرو سنگین فاقد بیمه شخص ثالث در کشور شناسایی شده اند، افزود: بر اساس برنامه ریزی و  هماهنگی صورت گرفته با نهادهای مربوطه، از خردادماه سهمیه سوخت خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث قطع خواهد شد.

سجادی، با بیان این که زمان دقیق قطع سهمیه اطلاع رسانی خواهد شد، گفت: در مرحله دوم از ابتدای خردادماه صاحبان خودروهای سنگین فاقد بیمه شخص ثالث با ورود کارت به سامانه هوشمند برای دریافت سوخت پیام " خطا- بیمه" دریافت می کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ادامه داد: این پیام به این معناست که تا زمان رفع مشکل بیمه، کارت سوخت این خودروها غیرفعال شده و امکان سوختگیری در هیچ یک از جایگاههای کشور را نخواهند داشت.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار