بازدید 4594
۱

مربی قلابی کودک، تحت تعقیب پلیس

کد خبر: ۵۸۵۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 01 May 2016
 زن میانسال تحت پوشش مربی کودکان، اقدام به ربودن یک کودک کرد و در حالی که کودک را پس از چند روز رها کرده بود، پلیس با انتشار تصویر بدون پوشش او از مردم خواست او را شناسایی کنند.

به گزارش فرهیختگان، هجدهم مرداد پارسال شخصی با مراجعه به کلانتری 145 ونک به ماموران اعلام کرد که پسر سه ساله‌اش به‌نام «آریو» توسط زنی حدودا 40 ساله که به‌عنوان مربی کودکش استخدام شده، ربوده شده است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «کودک‌ربایی» و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 پدر آریو پس از حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش گفت: «فروردین سال 94 پدر و مادرم در طبقه ششم مجتمع مسکونی خودمان در منطقه ملاصدرا به‌همراه پسرم آریو بودند که با خانمی به‌نام مرجان لاهیجی که به گفته خودش متخصص تربیت کودکان خردسال است، آشنا شدند. مقرر شد از سی‌و‌یکم فروردین، هر دوشنبه این خانم به منزل پدر و مادرم بیاید و با پسرم در زمینه نقاشی و موسیقی کار کند. او هر دوشنبه می‌آمد و ظاهرا به فرزندم علاقه‌مند شده بود و متقابلا پسرم نیز به او علاقه نشان می‌داد. پس از گذشت مدت کوتاهی، او پیشنهاد داد فرزندم را برای گردش به بیرون از خانه ببرد. روزهای اول به‌ همراه من و همسرم، پسرم را بیرون می‌برد تا اینکه هجدهم مرداد پارسال پسرم را به تنهایی از خانه بیرون برد.»

شاکی پرونده درباره نحوه اطلاع از ربوده شدن فرزندش گفت: «ساعت 18:30 همان روز، مرجان لاهیجی پسرم را از منزل بیرون برد. طی یکی دو ساعت همسرم چندین بار با گوشی تلفن همراه او تماس می‌گرفت. آخرین بار، در ساعت 20:30 همسرم با آن خانم تماس گرفت که او مدعی شد در نزدیکی میدان ونک است و به‌زودی به خانه می‌رسد، اما پس از آن گوشی تلفن همراهش خاموش شد و دیگر جوابگو نبود و پسرم را به منزل بازنگرداند.»

 همزمان با انجام اقدامات پلیسی برای پیدا کردن آریو و دستگیری مربی کودک که خود را با هویت مجعول مرجان لاهیجی معرفی کرده بود، چند روز بعد کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که راننده یک آژانس در محدوده بهشت‌زهرا(س) اقدام به بازگرداندن آریو به پدر و مادرش کرده است.

تحقیقات از راننده آژانس در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت؛ او در اظهاراتش به ماموران گفت: «حدودا ساعت 13 بیست و نهم مرداد مقابل آژانس ایستاده بودم که خانمی حدودا 40 ساله پسربچه‌ای را نزد من آورد و با دادن یک آدرس روی یک تکه کاغذ، گفت که بچه را نزد پدرش در آدرس ملاصدرا برسانم و کرایه را نیز از پدرش دریافت کنم.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: «با وجود پیدا شدن کودک ربوده‌شده پس از چند روز، با توجه به احتمال ارتکاب جرائم مشابه از سوی متهم این پرونده، به دستور مقام قضایی عکس بدون پوشش متهم منتشر می‌شود تا کسانی که اطلاعی از او دارند، پلیس را در جریان قرار دهند.»

مربی قلابی کودک، تحت تعقیب پلیس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از قیافش معلومه
عجب ادمای ساده ای داریم که حاصل زندگیشونو دست همچین ادمایی مسپرن!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی