بازدید 4425

مک‌کین: دیگرهیچ‌کس درجهان به آمریکا اعتماد ندارد

سناتور جمهوری خواه اعلام کرد: سیاست خارجی انفعالی باراک اوباما در هفت سال گذشته سبب شده است دیگر دوستان و دشمنان آمریکا در اطراف جهان به قول ما اعتماد نکنند.
کد خبر: ۵۸۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۳ 01 May 2016
جان مک کین سناتور جمهوری خواه اعلام کرد: سیاست خارجی انفعالی باراک اوباما در هفت سال گذشته سبب شده است دیگر دوستان و دشمنان آمریکا در اطراف جهان به قول ما اعتماد نکنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، «جان مک کین،» رییس کمیته قوای مسلح سنای آمریکا با اشاره به ملاحظات آمریکا درباره چین و توافق هسته ای ایران تصریح کرد سیاست خارجی انفعالی باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا، در هفت سال گذشته سبب شده است دیگر دوستان و دشمنان آمریکا در اطراف جهان به قول ما اعتماد نکنند، عزم و اراده ی ما را زیر سؤال برند و به تعهد ما شک کنند.

سناتور مک کین، سناتور جمهوری خواه از ایالت آریزونا، در نطق هفتگی خود افزود: برای هفت سال، تحت حکومت رییس جمهوری که بیشتر بر عقب نشینی - به جای موفقیت - تمرکز دارد (اوباما)، ما بارها و بارها شاهد رنگ باختن امیدهای صلح بوده ایم. آنچه متأسفانه روشن است، این است که این رئیس جمهور هیچ راهبردی برای معکوس کردنِ موفقیت آمیزِ موج کشتار و ویرانگری ندارد و این در دنیایی است که ژنرال جیمز کلپر، رئیس سازمان اطلاعات ملی، درباره اش گفته است که هرگز با بحران های بیشتر و آوارگان بیشتر که امروزه ما با آن مواجه ایم، روبرو نبوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل