بازدید 3361

تداوم حملات تروریست ها به حلب

منابع رسانه ای اعلام کردند که در پی حملات گروه های مسلح به حلب طی یک هفته از ۲۳ آوریل تا ۳۰ آوریل جاری، ۸۹ نفر کشته و بیش از ۵۰۰ تَن دیگر زخمی شده اند.
کد خبر: ۵۸۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲ 30 April 2016
منابع رسانه ای اعلام کردند که در پی حملات گروه های مسلح به حلب طی یک هفته از ۲۳ آوریل تا ۳۰ آوریل جاری، ۸۹ نفر کشته و بیش از ۵۰۰ تَن دیگر زخمی شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، شبکه المنار اعلام کرد: از تاریخ ۲۳ آوریل تا ۳۰ آوریل بر اثر حملات گروه های مسلح به محله های مسکونی در شهر حلب بیش از ۵۰۰ نفر کشته و زخمی شده اند.

بر اساس این گزارش به دنبال هدف قرار دادن مناطق مسکونی شهر حلب توسط گروه های مسلح طی یک هفته اخیر ۸۹ نفر جان خود را از دست داده اند و همچنین بیش از ۵۰۰ تَن دیگر نیز زخمی شده اند.

ابراز همبستگی ساکنان طرطوس با حلبی ها

در همین راستا اهالی شهر طرطوس در همبستگی با ساکنان شهر حلب تظاهرات برگزار کردند.

موضع مسکو در قبال عملیات ارتش سوریه در حومه حلب

«گاتیلوف» معاون وزیر خارجه روسیه در همین زمینه تصریح کرد: مسکو هیچ فشاری را به دمشق وارد نمی کند تا جنگ در حومه حلب را متوقف کند. زیرا بشار اسد با یک تهدید تروریستی مواجه شده است.

وی افزود: روسیه معارضان سوری را در نزدیکی حلب هدف قرار نمی دهد و تمامی اقدامات خود را در این خصوص با آمریکا هماهنگ می کند.

تداوم حملات ددمنشانه تروریست ها به حلب

گروه های مسلح همچنین ۲ محله الخالدیه و خیابان النیل را در شهر حلب هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.

درگیری های داخلی تروریست ها

گروه فیلق الشام پس از درگیری با گروه تروریستی داعش، کنترل روستای تل شعیر در حومه شمالی حلب را در اختیار گرفتند.همچنین یکی از مسئولان تک تیراندازان در گروه جیش الاسلام به دست عناصر گروه فیلق الرحمن در غوطه شرقی کشته شد.

هواپیمای حامل کمک های روسها در دمشق

از سوی دیگر یک هواپیمای روسی حامل کمک های بشردوستانه امروز شنبه وارد فرودگاه بین المللی دمشق شد. قرار است این کمک ها در منطقه معضمیه القلمون در حومه دمشق توزیع گردد.

در همین راستا ۵۰ کامیون حامل کمک های غذایی و داروئی به نزدیکی دروازه های منطقه مضایا واقع در حومه دمشق رسیدند.

به علاوه ۸ کامیون حامل کمک های بشردوستانه نیز به ۲ منطقه تحت محاصره کفریا و الفوعه وارد شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار