بازدید 3510

اشباع بازار دخانیات از سیگار قاچاق

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تاکید بر ضرورت بستن مبادی واردات سیگار برای تقویت شرکت دخانیات، گفت: تاکنون وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی واردات سیگار اسرائیلی را رد کرده اند اما بررسی ها در این باره همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۵۸۴۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 30 April 2016
نادر قاضی پور درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از واردات سیگار اسرائیلی به کشور،گفت:بارها درخصوص واردات بی رویه و همچنین قاچاق سیگار از کشور صهیونیستی تذکر داده ایم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه واردات سیگار خارجی نابودی شرکت تولیدکننده داخلی و همچنین بیکاری قشر عظیمی از کارگران را درپی دارد،افزود:قرار بود در طول برنامه پنجم دولت ها با حمایت از تولید داخلی مصرف دخانیات را در کشور با سیگار تولید داخل اشباع کنند.

هشدار درخصوص واردات گسترده سیگار قاچاق به کشور

وی با تاکید براینکه بارها درخصوص ارایه مجوز واردات سیگار "مارلبرو"به مسئولان تذکرو هشدار داده ایم، تصریح کرد: واردات سیگار خارجی با روح تحقق اقتصاد مقاومتی در تضاد است.

قاضی پور با بیان اینکه توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص تحقق اقتصاد مقاومتی لازمه به حرکت در آمدن چرخ های تولید ملی است، افزود: کنترل شبکه توزیع و مبارزه با قاچاق لازمه رشد تولیدات داخلی با هدف بهبود وضعیت اقتصادی کشور است.

این نماینده مردم در مجلس نهم،با تاکید براینکه واردات بسیاری از سیگارها به کشور از مرز غیر رسمی و به صورت قاچاق است، گفت: خیانت بزرگتر درخصوص واردات سیگار بی توجهی به واردات تکنولوژی برای تولید سیگار باکیفیت است.

واردات سیگار از اسرائیل با هیچ کدام از سیاست های کشور ما همخوانی ندارد

وی با بیان اینکه واردات سیگار از اسرائیل با هیچ کدام از سیاست های کشور ما همخوانی ندارد، افزود: تاکنون که خبر موثقی در خصوص واردات دخانیات از کشور غاصب صهیونیستی به ما نرسیده است،اما در صورت تایید چنین خبری باید اشد مجازات با متخلفان صورت بگیرد.

قاضی پور با تاکید براینکه حمایت از تولیدملی در خصوص سیگار باید با ارتقای دستگاه های ساخت دخانیات در داخل کشور همراه شود، گفت: توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص بهبود وضعیت اقتصادی کشور باید در تمامی مراودات تجاری مدنظر باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:تاکنون وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی واردات سیگار اسرائیلی را رد کرده اند اما بررسی ها دراین باره همچنان ادامه دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان