بازدید 2987

روابط بخشی از بدنه اطلاعاتی اسلام‌آباد با تروریست‌ها

به طور حتم این مسئله برای ایجاد عملیات های خرابکارانه بر علیه جمهوری اسلامی است و این درخواست دولت اسلام آباد هیچ معنای دیگری جزء حمایت از تروریسم دولتی ندارد.
کد خبر: ۵۸۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 30 April 2016
سیدباقر حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به درخواست ارتش پاکستان از سعودی ها برای حضور نظامی در این کشور برای مقابله با تروریست ها، گفت: متأسفانه این پیشنهاد و درخواست در صورت تحقق، به وخیم تر شدن وضعیت و تشدید تنش در منطقه می انجامد.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حضور نظامی عربستان در خاک پاکستان، قطعا برای حمایت از تروریست های ضدایرانی است، افزود: به طور حتم این مسئله برای ایجاد عملیات های خرابکارانه بر علیه جمهوری اسلامی است و این درخواست دولت اسلام آباد هیچ معنای دیگری جزء حمایت از تروریسم دولتی ندارد.

وی عربستان را محور شرارت و تشدید بحران در منطقه خواند و گفت: جمهوری اسلامی، عربستان را از عوامل اصلی تشکیل گروه های تروریستی می داند و قطعا با حضور نظامی سعودی ها در پاکستان مخالف جدی است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: به نظر من با حضور نظامی عربستان در پاکستان باید در آینده ای نزدیک شاهد بروز خرابکاری های تروریستی در مرزهای ایران باشیم، البته عربستان در چند سال اخیر با حمایت از داعش و گروه های دیگر تروریستی در سوریه به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بود، اما خوشبختانه در این عرصه با شکست روبه رو شد.

حسینی تصریح کرد: متأسفانه بخشی از بدنه فکری و اطلاعاتی پاکستان رابطه تنگاتنگی با سعودی ها و تروریست های مورد حمایت عربستان دارند، که البته اخیر این روابط بسیار کم رنگ شده بود، اما به نظر می رسد که فتنه دیگری در این رابطه در راه است.

در هفته گذشته سهیل آمان، فرمانده نیروی هوایی با محمد بن صالح العتیبی، همتای سعودی خود در پایگاه نیروی هوایی در ریاض دیدار کرد.

در این دیدار آمان همکاری مداوم و بی‌وقفه میان نیروی هوایی دو کشور را راضی کننده دانست و به همتای عربستانی خود گفت که نیروی هوایی پاکستان آماده برآورده کردن تمامی نیازهای نیروهای عربستانی درباره آموزش نظامی و استفاده از کارشناسی و مهارت در عملیات علیه گروه‌های تندرو است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها