بازدید 2945

بارندگی در البرز و زاگرس

کد خبر: ۵۸۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 30 April 2016
سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرده که سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و دامنه‌های زاگرس امروز شاهد بارش پراکنده خواهد بود

به گزارش مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز بر روی مناطقی از سواحل دریای خزر، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، دامنه های جنوبی البرز، بخش هایی از مرکز و به تدریج از بعد از ظهر و اوایل شب در شمال شرق و شرق کشور، افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و در پاره ای نقاط وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود که شدت بارش در ارتفاعات کهکیلویه و بویر احمد خواهد بود.

احد وظیفه افزود: این شرایط در ساعات بعدازظهر و اوایل شب فردا یکشنبه ۱۲ اردیبهشت، عمدتا در نیمه شرقی کشور و شهرهای شمالی شمال غرب رخ خواهد داد. در ضمن در همین روز شاهد کاهش محسوس دما در استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی خواهیم بود.

به گفته وی طی دو روز آینده در پاره ای از نقاط شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که سبب ایجاد گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

سازمان هواشناسی هوای تهران را امروز ‫ﻧﯿﻤﻪ اﺑﺮی در ﺑﻌﻀﯽ ﺳﺎﻋﺎت ﺑﺎرش ﭘﺮاﮐﻨﺪه ﮔﺎﻫﯽ‬ ‫رﻋﺪوﺑﺮق و وزش ﺑﺎد درﭘﺎره ای ﻧﻘﺎط ‬ ‫ﺑﺎد و ﮔﺮد و ﺧﺎک پیش‌بینی کرده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۲۷ و ۱۷ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها