بازدید 2667
۸

پیرموذن: برجام هنوز یک نوزاد کوچک است

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس از انجام دو تحقیق میدانی و حمایت حدود 90 درصدی مردم از برجام خبر داد .
کد خبر: ۵۸۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 30 April 2016
یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس از انجام دو تحقیق میدانی و حمایت حدود 90 درصدی مردم از برجام خبر داد .

به گزارش ایسنا کمال‌الدین پیرموذن  گفت: در نبرد دیپلماسی سیاسی سرداران هسته‌ای کشورمان که با حمایت رهبری و رییس‌جمهور و با پشتیبانی مردم انجام شد، آثار و برکات فراوانی در همه ابعاد نصیب کشور شد.

وی پایان دادن به پروژه ایران‌هراسی و تحمیل حقانیت نظام جمهوری اسلامی بر نظام بین‌الملل را آثار اولیه و مشهود برجام دانست و افزود: امروز احدی نمی‌تواند نیک بودن ایران و نیکو بودن ایرانی را از دل‌های جهانیان بزداید. کشورهای معاند ایران به ویژه عربستان، رژیم صهیونیستی و تندروهای آمریکایی نمی‌توانند جز عصبانیت اقدام دیگری کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم آینده برجام را درخشان و روشن توصیف کرد و خاطرنشان کرد: تندگویی‌ها، تندروی‌ها و سیاه‌نمایی‌های سردمداران افراطی و پیاده‌نظام دلواپس برای ملت ایران و مردم تهران هیچ ارزشی ندارد. رای بالای مردم تهران به لیست امید به خوبی گویای به مزبله رفتن چنین دیدگاه و مرامی است. افراطیون در هر جایگاه و لباسی که به ناحق دستاوردهای عظیم دولت یازدهم را زیر سوال می‌برند در حقیقت از مردمی انتقام می‌گیرند که بساط سیاست‌های پوپولیستی، دروغ و تظاهر را برچیدند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس خطاب به دولت‌مردان تاکید کرد: توفیقات دیپلماسی سیاسی و اقتصادی باید با صعه‌صدر دنبال شود و تردید نکنید افکار عمومی با شما و برجام است.

پیرموذن زنده شدن اصل و سود طلب 300 میلیون دلاری کشورمان از آمریکا را از اولین نشانه‌های اقتصادی برجام عنوان کرد و افزود: برجام همچون یک نوزاد کوچک است که هر چه از عمر کوتاهش می‌گذرد آثار بزرگ‌تر و چشم‌گیرترش در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی نمود بیشتری می‌یابد.

وی حضور موثر و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در سوریه، عراق و لبنان را از آثار دیپلماسی بین‌المللی و سیاسی دولت یازدهم دانست که پس از برجام به طور ملموسی افزایش یافته است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم ترافیک حضور روسای جمهور، نخست‌وزیران و بخش خصوصی کشورهای مختلف در ایران را متاثر از برجام دانست و افزود: با تفهیم بی‌معنا بودن ایران‌هراسی و اطمینان‌بخشی از سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران خارجی در ایران توسط تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان صف مقامات دولتی و خصوصی کشورهای غربی، آفریقایی و آسیایی برای حضور در کشورمان طویل‌تر شده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس برجام و رفع تحریم‌های غرب ضد جمهوری اسلامی ایران را موجب توجه جهان به موقعیت ژئوپولتیک کشورمان در حوزه‌های اقتصادی دانست و اظهار کرد: خلق این فضا، فرصت مغتنمی را برای فعال شدن کنسرسیوم‌های مشترک خارجی و داخلی برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و ورود فناوری روز به کشور را به وجود آورده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۸
دوباره این اقا اصول گرا شد جل الخالق
احسنت
بعضی ها فکر می کنند برجام مثل بذر اسفناج و چغندره که امروز اگر کاشتی سه ماه دیگه نتیجه بده!!!!!
ما صبور و شکیبا هستیم. 40 سال است صبر کردیم 100 سال دیگه هم صبر می کنیم تا ببینیم می توانیم حلوا بسازیم.
قربون اون نوزاد نازنينت برم!!!!
این بابا مگه اصلاح طلب نیست؟ چرا نوشته شده عضو فراکسیون اصولگرایان؟
الهی بزرگ نـــــــــــــــــــــــــــــــــشه وگرنه زن می خواد تو این گرونی و بیکاری نمیـــــــــــــــــــــــشه
یعنی این بوی ملنگ ، از پوشک برجام میاد؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر