بازدید 2954

كلاهبرداري با راه‌اندازي صندوق وام خانگي

کد خبر: ۵۸۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 30 April 2016
فرمانده انتظامي اردبيل از دستگيري زني كلاهبردار خبر داد و گفت: اين كلاهبردار حرفه اي با راه اندازي صندوق وام خانگي اقدام به كلاهبرداري ۱۲ ميليارد ريالي از ۸۰ شهروند كرده بود.

به گزارش آرمان، سرهنگ سيد داوود موسوي در گفت و گو با پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: با مراجعه حضوري تعدادي از شهروندان اردبيلي به كلانتري ۱۷ وحدت و اعلام شكايت مبني بر كلاهبرداري زني از آنان به بهانه اعطاي وام خانگي، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي اين كلانتري قرار گرفت.

وي افزود: با انجام كارهاي تحقيقاتي، ‌بررسي هاي ميداني و جمع آوري دلايل و مستندات قانوني، ماموران پليس موفق شدند، هويت زن كلاهبردار را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي او را در عملياتي غافلگيرانه دستگير كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان اردبيل با اشاره به اين كه زن كلاهبردار در بازجويي هاي پليس به ارتكاب ۸۰ فقره كلاهبرداري از مردم اعتراف كرد، گفت: زن کلاهبردار با راه اندازي صندوق وام خانگي و پس از جلب اعتماد عمومي به بهانه اعطاي وام، ‌سپرده گذاري مردم به ارزش ۱۲ ميليارد ريال را جمع آوري کرده و در فرصت مناسب متواري شده بود.

سرهنگ موسوي در خاتمه با اشاره به اين كه زن كلاهبردار با تشكيل پرونده تحويل مقام قضائي شد، تصريح كرد: توجه به هشدارهاي پليس در پيشگيري از جرائم موثر و باعث ناكامي مجرمان در ارتكاب جرم است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر