بازدید 4922

میزان مشارکت انتخاباتی مردم در استان تهران

تاکنون گزارش تخلف جدی به صورت مستند به ما ارائه نشده و در مجموع شاهد انتخاباتی آرام و مطلوب بوده ایم.
کد خبر: ۵۸۴۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳ 30 April 2016
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به پیش بینی مشارکت۴۰ درصدی مردم گفت: تاکنون گزارش تخلف جدی به صورت مستند به ما ارائه نشده و در مجموع شاهد انتخاباتی آرام و مطلوب بوده ایم.

سید شهاب الدین چاووشی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات شهرستان ملارد با اشاره به استقبال کمتر مردم در این استان در مقایسه با دور نخست انتخابات اظهار داشت:در مجموع به تصور بنده مشارکت ۴۰ درصد تخمین زده می شود که البته رقم دقیق آن نیازمند بررسی و ارزیابی هرچه بیشتر است که در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.

وی افزود: شاهد انتخابات آرام و مطلوبی بوده ایم و خوشبختانه مشکل و تخلف جدی تاثیرگزاری به ما گزارش نشده است.

چاووشی گفت: در صورت ارائه گزارش تخلف بصورت مستند، قطعا پیگیری های لازم با تشخیص فرمانداری، هیات نظارت و هیات اجرایی در دستور کار قرار می گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: در صورت اثبات تخلف افراد هرچند بصورت جزئی، از حضور مجدد آن ها به عنوان عوامل اجرایی در انتخابات آینده جلوگیری خواهد شد و لذا توصیه می کنیم تمامی عوامل همچنان با پایبندی به قانون فرآیند انتخابات را به پایان برسانند.

وی در خصوص زمان اعلام نتایج انتخابات در این استان گفت: نتایج تا ساعت ۱۲ امشب مشخص خواهد شد اما تا زمان تایید هیات نظارت و اجرایی نمی توان بصورت قطعی اعلام نتیجه کرد و باید پس از طی شدن مراحل قانونی نسبت به اعلام عمومی نتایج اقدام کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر