بازدید 3256

معاون مرکل به تهران می‌آید

معاون صدر اعظم آلمان دوشنبه هفته آینده برای شرکت در اولین جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آلمان به تهران سفر می‌کند.
کد خبر: ۵۸۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 29 April 2016
معاون صدر اعظم آلمان دوشنبه هفته آینده برای شرکت در اولین جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آلمان به تهران سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه "تاگس اشپیگل" آلمان از سفر هفته آینده "زیگمار گابریل"، معاون صدر اعظم آلمان و وزیر اقتصاد این کشور به ایران خبر داد.

گابریل تصمیم دارد در سفر روز دوشنبه خود به ایران در نخستین جلسه کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و آلمان در تهران شرکت کند.

وزارت اقتصاد آلمان اعلام کرده است که بخصوص در زمینه‌های ساخت ماشین و یا انرژی‌های تجدید پذیر ما پتانسیل‌های بزرگی برای یک همکاری تنگاتنگ‌تر با ایران می‌بینیم.

این دومین بار در عرض چند ماه اخیر است که گابریل تلاش می‌کند با سفر به تهران تغییرات تازه‌ای را در روابط تجاری بین ایران و آلمان بعد از پایان تحریم‌های بین المللی علیه کشور ما ایجاد کند.

به نوشته روزنامه "تاگس اشپیگل"، فشارها از طرف اتحادیه‌ها و شرکت‌های آلمانی برای روابط تجاری با ایران روی دولت ائتلافی بسیار بالا است. اقتصاد آلمان که سابق روابط تنگاتنگی با ایران داشت امیدوار است بعد از لغو تدریجی تحریم‌های اقتصادی علیه تهران مبادلات تجاری میلیاردی با ایران منعقد کند.

به اعتقاد رئیس اتاق بازرگانی و صنعت آلمان، حجم تجارت بین دو کشور می تواند در عرض دو سال آینده به بیش از دو برابر و حدود شش میلیارد یورو افزایش یابد. به اعتقاد وی، 10 میلیارد یورو حجم مبادلات تجاری با ایران هم امکان پذیر است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی