بازدید 3013

برانکو: هم امتیاز با صدریم و تسلیم نمی‌شویم

کد خبر: ۵۸۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 29 April 2016
سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه از شکست برابر نفت ناراحت است گفت: تیم همیشگی نبودیم.پر واضح است که ناراحت و غمگینم. متأسفانه هوادارانی  که با این شور و شوق آمدند، تشویق کردند و می‌خواستند برنده شویم، را نتوانستیم خوشحال کنیم. برای هواداران ناراحتم و از آنها عذرخواهی می‌کنم. آنطور که باید از توپ‌ها استفاده نکردیم، اما فعلاً با استقلال تهران و خوزستان هم امتیاز هستیم و دو بازی دیگر هم مانده است و هر سه تیم هم می‌خواهند قهرمان شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ ادامه داد: همه تلاش‌مان را خواهیم کرد که قهرمان شویم، اما همه چیز دیگر به خودمان بستگی ندارد و به نتایج سایر تیم‌ها هم بستگی دارد. به تیم نفت بابت پیروزی تبریک می‌گویم که از ضعف‌ها و اشتباهات ما استفاده کرد و بازی را برد. باید در این 10 روز جمع شویم تا در تبریز با گسترش فولاد و در تهران مقابل راه‌آهن بهترین بازی را ارائه کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه چه حسی بعد از این باخت دارد که تیمش را از قهرمانی دور کرده ، اظهار داشت:هواداران در آخر بازی ما را تشویق کردند و به ما اعتماد دادند. وقتی آنها را می‌بینیم تسلیم نخواهیم شد و لیگ جالب خواهد شد، همانطور که سال گذشته بود و ما هر چه در توان داریم به کار خواهیم بست تا قهرمان شویم.

برانکو درباره اینکه آیا تنوع تاکتیکی‌اش نسبت به بازی‌های قبلی کمتر نبوده ، گفت: بحث تاکتیک نبود، بلکه ما امروز تیم همیشگی نبودیم. تعداد قابل توجهی از بازیکنان ما در سطح همیشگی خود نبودند و بعد از 22 بازی بدون شکست این اتفاق افتاد و شکستی را متحمل شدیم.

وی درباره اینکه بزرگترین اشتباه تیمش چه بود و چرا تعویض‌های او به خصوص در بخش دفاعی تأثیرگذار نبود، تصریح کرد: روی آنالیزهایی که کردیم کار خواهیم کرد. ماریچ را مجبور شدیم تعویض کنیم،‌ چون کل هفته بیمار بود و تب داشت. این ریسک را با تعویض بنسون کردیم که پیروز شویم، اما نفوذ کامل را از جناحین نداشتیم و طبیعی است روی ارسال‌های کمی هم که بود ضربات مؤثر نداشتیم. گلی که نفت زد انگیزه آنها را بالا برد . ما امروز مثل همیشه نبودیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه برای دو هفته دیگر چه فکری کرده است و هواداران از او فقط قهرمانی می‌خواهند و به نتایج سایر تیم‌ها نیز کاری ندارند، گفت: من کاملاً هواداران را درک می‌کنم و همه خواهان قهرمانی هستیم. نمی‌توانم که از بازیکنانم انتقاد کنم، چون آنها نمی‌خواستند ببازند و تمام تلاش خود را کردند. امروز یکسری جنبه‌های منفی بیشتر نمود پیدا کرد و منجر به این نتیجه شد. من هواداران را درک کمی‌کنم، همه می‌خواهیم قهرمان شویم و در این دو بازی همه توان‌مان را به کار می‌گیریم.

برانکو در خصوص عملکرد دروازه‌بان تیمش گفت: هیچوقت عادت نداشتم بعد از بازی در خصوص عملکرد بازیکنان به صورت فردی صحبت کنم. ما فقط در رختکن بازیکنانم را آنالیز می‌کنیم و اگر مشکلی باشد آن را رفع خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار