بازدید 2329

توضیحات وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات

مردم تلاش كنند در ساعات اولیه و طی روز در پای صندوق های رای حاضر شوند كه اگر بتواند تا ساعت 18 و یك ساعت تمدید احتمالی، این حضور پر رنگ شود، قول می دهیم تا فردا هشت صبح نتایج را اعلام كنیم.
کد خبر: ۵۸۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰ 29 April 2016
وزیر كشور گفت: مردم تلاش كنند در ساعات اولیه و طی روز در پای صندوق های رای حاضر شوند كه اگر بتواند تا ساعت 18 و یك ساعت تمدید احتمالی، این حضور پر رنگ شود، قول می دهیم تا فردا هشت صبح نتایج را اعلام كنیم.

به گزارش ایرنا، عبدالرصا رحمانی فضلی روز جمعه با اعلام آغاز مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: امیدوارم انتخاباتی سالم و باشكوه در فضایی امن برگزار كنیم و لازم می دانم از مردم عزیز ایران كه در مرحله اول انتخابات با شكوه و مصمم در پای صندوق ها حاضر شدند و در فضای قانونی آرام و توام با نشاط سیاسی مرحله نخست را پشت سر بگذارند تشكر كنم.

وی ادامه داد: در انتخابات مرحله اول همه شعبه ها تایید شدند و ما توانستیم با تایید همه شعبه ها در مرحله اجرا و نظارت یك بار دیگر بلوغ سیاسی مردم را در عرصه واگذاری و جابجایی قدرت در قالب مردم سالاری دینی و روش انتخابات برای دنیا آزمون كنیم.

رحمانی فضلی گفت: برای كسانی كه در محله اول و دوم در حوزه اجرا و نظارت و در حوزه های همكاری های انتظامی و امنیتی و تبلیغاتی تلاش كردند تشكر می كنم.
وزیر كشور افزود: مرحله دوم در 55 حوزه انتخاباتی در 121 شهر برگزار می شود كه بتوانیم برای 68 كرسی تعیین تكلیف كنیم.

وی گفت: در این مرحله از ساعت هشت تا ساعت 19 انتخابات در جریان خواهد بود و اگر لازم شد تجدید و تمدید شود از طریق وزارت كشور با هماهنگی دوستان در شورای نگهبان مراتب را به استان ها اعلام می كنیم و پیگیر خواهیم شد.

وزیر كشور افزود: انتخابات مرحله دوم به صورت قانونی تا ساعت 18 خواهد بود و چون روال كار بر این مبنا بود تا ساعت 19 تمدید خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار