بازدید 11595
گزارش بازی

منصوریان صدر و رکوردها را از پرسپولیس گرفت

این بازی که تملک توپ بیشتر در اختیار قرمزها بود در نهایت با برتری 2بر صفر نفت تهران به پایان رسید. جای خالی رضاییان در سمت راست باعث شد قرمزها به شدت در حمله ضعیف شوند و البته از همین جناح هم گل بخورند. منصوریان موفق شد با بستن پرسپولیس برانکو، این تیم را شکست داده و استقلال را به صدر برگرداند.
کد خبر: ۵۸۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 28 April 2016
تیم پرسپولیس در دیداری از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل نفت تهران متحمل شکست شد.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس و نفت تهران از ساعت 18 امروز در یکی از حساس ترین دیدارهای فصل از هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند. با توجه به حساسیت جدول در هفته‌های پایانی این دیدار با 6 دیدار دیگر به طور همزمان در حال برگزاری است.

قضاوت این بازی برعهده حسین زرگر است. او به وحید امیری، محمد دانشگر و سعید لطفی از نفت تهران و لوکا ماریچ ، فرشاد احمدزاده، بابک حاتمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

این بازی که تملک توپ بیشتر در اختیار قرمزها بود در نهایت با برتری 2بر صفر نفت تهران به پایان رسید. جای خالی رضاییان در سمت راست باعث شد قرمزها به شدت در حمله ضعیف شوند و البته از همین جناح هم گل بخورند.
با این نتایج استقلال و استقلال خوزستان و پرسپولیس 51 امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول، دوم و سوم قرار گرفتند. پرسپولیس برای اولین بازی در فصل جاری نتوانست گلزنی کند.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ (62- علیرضا نورمحمدی)، محمد انصاری، بابک حاتمی، کمال کامیابی نیا، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده ( 74- جری بنگستون)، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور

ترکیب نفت تهران: علیرضا بیرانوند، سعید لطفی، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، محمد دانشگر، حمید بوحمدان، ایمان مبعلی(78 - مجتبی حقدوست)، مهدی شیری (دقیقه 86، علیرضا عزتی)، علی قربانی(64 - ارسلان مطهری) و وحید امیری

دقیقه 5 بازی ارسال عرضی مهدی طارمی به شکلی خطرناک از مقابل دروازه عبور کرد و مهاجمی از سرخپوشان حضور نداشت تا این توپ را به گل تبدیل کند.

دقیقه 7 بازی کرنر ارسالی از جناح راست با ضربه برگردان فرشاد احمدزاده همراه شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13 ضربه سر امید عالیشاه از روی ارسالی از جناح راست به تور بیرون دروازه برخورد کرد.

دقیقه 26 پاس علی علیپور با ضربه سر برای مهدی طارمی با شوت این بازیکن همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 37 ارسال محسن مسلمان روی ضربه ایستگاهی را سیامک کورشی خطرناک با ضربه سر به سمت دروازه خودی فرستاد که مهدی بیرانوند از ورود توپ به دروازه جلوگیری کرد.

دقیقه48 شوت بازیکن نفت تهران را سوشا مکانی به کرنر فرستاد.

دقیقه 54 ضربه سر مهدی طارمی روی ارسال فرشاد احمدزاده را علیرضا بیرانوند دریافت کرد.

دقیقه 66 شوت محسن مسلمان با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 70 ارسال فرشاد احمدزاده با ضربه برگردان مهدی طارمی با فاصله از بالای دروازه بیرون رفت.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها