بازدید 4515

قتل مزاحم تلفنی با داس

کد خبر: ۵۸۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 28 April 2016
 مرد جوان چند‌ماه پس از بازگشت از کمپ ترک اعتیاد، وقتی متوجه شد که یکی از ساکنان محل برای همسرش مزاحمت تلفنی ایجاد می‌کرد، دست به جنایتی هولناک زد.

به گزارش همشهری، شامگاه دوشنبه گذشته فردي با اورژانس شهرستان گلوگاه در استان مازندران تماس گرفت و مدعي شد در يكي از روستاهاي اطراف، پيكر نيمه‌جان مرد جواني روي زمين افتاده و هر لحظه امكان دارد جانش را از دست بدهد. تيمي از امدادگران پس از گرفتن نشاني راهي محل حادثه شدند و جوان مجروح را به بيمارستان منتقل كردند.

او جواني حدودا 35ساله به نام فرشيد بود كه با ضربات متعدد جسمي تيز مجروح شده بود. تلاش پزشكان براي نجات جان فرشيد نتيجه‌اي نداشت و مرد جوان تسليم مرگ شد. با گزارش ماجرا به پليس، تيمي از كارآگاهان جنايي راهي محل حادثه شدند و به تحقيق از اهالي روستا پرداختند.

كسي شاهد مرگ فرشيد نبود اما بررسي‌ها نشان مي‌داد كه ساعاتي پيش از حادثه، او راهي خانه يكي از دوستانش به نام مسعود شده بود. مأموران راهي خانه مسعود شدند و با دستگيري اين مرد به بازرسي آنجا پرداختند و با كشف آثار خون و درگيري، شكي باقي نماند كه اين مرد عامل جنايت است.

بازجويي از او شروع شد و مرد جوان كه چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت به مأموران گفت: من و مقتول دوست بوديم و حتي رفت‌وآمد خانوادگي داشتيم. حدود 3‌ماه پيش براي ترك اعتياد به كمپ رفتم اما وقتي برگشتم، متوجه شدم كه مقتول در اين مدت بارها براي همسرم مزاحمت تلفني ايجاد كرده است. با شنيدن اين موضوع، عصباني شدم و تصميم گرفتم از او انتقام بگيرم. از همسرم خواستم با او تماس بگيرد و به بهانه‌اي او را به خانه‌مان بكشاند. وقتي آمد، با داس به او حمله كردم و پس از اينكه چند ضربه به بدنش زدم، او را غرق در خون حوالي خانه‌مان رها كردم و با اورژانس تماس گرفتم. به گفته سرهنگ رستمي، رئيس پليس آگاهي استان مازندران، تحقيقات تكميلي در اين پرونده ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها