بازدید 4155

مشارکت در دور دوم انتخابات به جای آوردن حقی الهی است

کد خبر: ۵۸۴۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 28 April 2016
یک منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت:‌مردم با حضور در انتخابات و مشارکت در آن مردم مهمترین حق الهی اجتماعی خود که اعمال حاکمیت است رابه جای می آورند.

احمد مازنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)‌، درباره ضرورت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس اظهار کرد: آخرین دستاورد بشر در ارتباط با حاکمیت و اعمال حق تعیین سرنوشت شرکت در انتخابات است. تاکنون راهی آسن‌تر و موثرتر از حضور در پای صندوق های رای برای اعمال مهم ترین حق انسان ها یعنی اعمال حاکمیت در نظریه ها طرح نشده است.

وی ادامه داد: بنابراین انتظار می‌رود مردم ایران که در انتخابات های مختلف از جمله انتخابات 7 اسفند حماسه آفریدند، باز هم در دور دوم این انتخابات یعنی 10 اردیبهشت مشارکت کند و حضور پرشوری داشته باشند تا این حق الهی خود را با رای دادن به نامزدهای اصلح اعمال کنند.

مازنی در پایان یادآورشد:جمعی از منتخبین مردم که آرای متفاوتی دارند در انتخابات با هم رقابت می‌کنند ، اخلاق حکم می‌کند که بعد از این رقابت با هم رفاقت کنند. آن‌ها نمایندگان میلیون ها انسانی هستند که به طور برابر در یک جامعه زندگی می‌کنند. هرگونه بداخلاقی و تخریب در انتخابات بر زندگی مردم جامعه تاثیر منفی می گذارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار