بازدید 3019

چه کسی دنبال انتقام از ماجرای نفت و اراک است؟

در حال حاضر تیم‌هایی مانند نفت آبادان، شرکت ملی حفاری، نفت مسجدسلیمان، پتروشیمی بندر امام، نفت و گاز امیدیه و ... که از وابستگان وزارت نفت هستند و آنها نتایج خوبی را نیز کسب کرده‌اند، اما چرا تیم نفت تهران که در حال حاضر در رتبه پنجم جدول است و از مدعیان کسب سهمیه آسیایی محسوب می‌شود، انقدر مشکل دارد؟
کد خبر: ۵۸۴۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 27 April 2016
مربی پیشین تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به مشکلاتی که برای این تیم در فصل جاری وجود دارد، گفت: عده‌ای می‌خواهند تلافی اینکه نفت به اراک انتقال پیدا نکرده را سر این تیم بیاورند. افرادی برای هیات مدیره باشگاه انتخاب شدند که اصلاً شناختی از ورزش نداشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، ناصر فریادشیران در خصوص علل پرحاشیه بودن تیم نفت و مشکلات فعلی این تیم، گفت:شما در حال حاضر می‌بینید نفت با تمام این مشکلات در رتبه پنجم جدول قرار دارد. تمام اینها زحمات آقای علیپور است. برای مثال در درآمدزایی کسانی مانند ایمان موسوی و یعقوب کریمی را با ۱۰۰ میلیون تومان به باشگاه آورد و یعقوب کریمی با مبلغ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به سپاهان و موسوی با مبلغی همان حدود به استقلال پیوست. نفراتی مانند وریا غفوری و پورعلی‌گنجی نیز وضعیت مشابهی داشتند.

مربی پیشین باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد: زمان ما گران‌ترین بازیکن‌مان سوشا مکانی بود که قیمتش ۶۰۰ میلیون تومان بود اما آقایان امسال با مبلغ یک میلیارد تومان نانگ و سانتوز را آوردند که روی هم رفته سه بازی برای نفت انجام ندادند.

فریاد شیران در خصوص اینکه عوامل اصلی مشکلات نفت را چه چیزی می‌دانید؟ به مهر گفت: برخی افراد اطلاعات غلطی در مورد ورزش به مسئولان می‌دهد، این افراد چند سال پیش پروژه انتقال نفت به استان مرکزی را رقم زدند. هنگامی که این افراد در پروژه انتقال نفت به اراک ناکام ماندند، تلاش کردند تا نفت اوضاع فعلی را پیدا کند تا بتوانند تیم را بفروشند. آنها پروژه‌ای رقم زده‌اند که تیم را به یک فرد متمول بفروشند و حتی کادر فنی‌شان را هم انتخاب کردند.

پیشکسوت باشگاه نفت تهران گفت: مگر می‌شود شرکت نفتی که بودجه یک کشور را تأمین می‌کند، از اداره یک تیم عاجز باشد؟ تیم نفت که از رده باشگاه‌های تهران مقطع به مقطع بالا آمد، تا جایی رسید که در سال‌های اخیر جزو مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیا باشد. آقایان به دنبال نابودی نفت هستند.شما هنگامی که بازی‌های نفت را تماشا می‌کنید به اسپانسر روی پیراهن نگاهی بیندازید، خنده‌تان می‌گیرد. یک شرکت لبنیات و بستنی اسپانسر نفت است. این یعنی فاجعه. من واقعاً برای مسئولان تیم نفت متأسف هستم. واقعاً شخصیت باشگاه نفت این است که معطل ۲۵ میلیون تومان برای برگزاری اردوی پیش‌بازی باشد و آن هم از سازمان لیگ بگیرد؟  واقعاً در شأن نفت است که بازیکنانش سیب‌‌زمینی و تخم‌مرغ بخورند و برای پول کرایه ماشین‌شان مشکل داشته باشند؟

پیشکسوت باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد: اوضاع به حدی وخیم شده که حدود یک ماه پیش نامه‌ای از معاونت ورزش شرکت ملی نفت به زمین تمرینی این باشگاه زده شد تا از ورود تیم به محل تمرینش جلوگیری شود و اگر تیمی می‌خواهد در این مکان تمرین کند، باید قرارداد یک ساله ببندد و سالیانه حدود یک میلیارد تومان هم پرداخت کند. واقعاً اوضاع به این حد وخیم است.

وی اضافه کرد: آقایان می‌گویند که در فوتبال حرفه‌ای دولت نمی‌تواند کمک کند و به همین خاطر به نفت پول نمی‌دهد. اما تیم‌های سپاهان، سایپا و ذوب‌آهن که اسم‌شان حرفه‌ای است، به نوعی از دولت بودجه‌شان را می‌گیرند. همچنین باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم که به عنوان اسپانسر اداره می‌شوند هم بودجه‌شان از دولت تأمین می‌شود.

فریاد شیران گفت: در حال حاضر تیم‌هایی مانند نفت آبادان، شرکت ملی حفاری، نفت مسجدسلیمان، پتروشیمی بندر امام، نفت و گاز امیدیه و ... که از وابستگان وزارت نفت هستند و آنها نتایج خوبی را نیز کسب کرده‌اند، اما چرا تیم نفت تهران که در حال حاضر در رتبه پنجم جدول است و از مدعیان کسب سهمیه آسیایی محسوب می‌شود، انقدر مشکل دارد؟

پیشکسوت باشگاه نفت تهران تصریح کرد: سال گذشته برای تیم نفت آبادان ۱۲ میلیارد بودجه در نظر گرفته شد اما آنها با این بودجه نتوانستند به لیگ برتر صعود کنند. همچنین این تیم باز هم ۱۲ میلیارد تومان برای امسالش بودجه در نظر گرفته شد. آیا اگر این تیم که در حال حاضر جزو مدعیان صعود به لیگ برتر است، به لیگ برتر بیاید می‌توانند مردم آبادان بگویند که نمی‌توانند بودجه این تیم را تأمین کنند. متاسفانه در این میان اطلاعات غلطی به مسئولان غیرورزشی نفت داده شد که باعث شده تا این تیم در حال حاضر این شرایط را داشته باشد.

وی در پایان با اشاره به دیدار حساس نفتی‌ها برابر پرسپولیس گفت: قطعاً نفت، پرسپولیس را آزار خواهد داد و بازی پرگلی از آب درخواهد آمد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان