بازدید 4170

پاسخ ندادن به نقض‌برجام دزدی اموال‌ملت را رقم زد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: پاسخ ندادن مسئولان دستگاه دیپلماسی به نقض عهدهای آمریکا بعد از اجرای برجام، دزدی بین‌المللی اموال ملت ایران را رقم زد.
کد خبر: ۵۸۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 27 April 2016
سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: پاسخ ندادن مسئولان دستگاه دیپلماسی به نقض عهدهای آمریکا بعد از اجرای برجام، دزدی بین‌المللی اموال ملت ایران را رقم زد.

به گزارش تسنیم، سید کمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با اشاره به برداشت دومیلیارد دلاری اموال ایران از سوی آمریکا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان و رهنمودهایشان فرمودند که رژیم آمریکا مستبد و غیرقابل اعتماد است و امروز مشاهده می‌کنیم آن‌ها با سرقت اموال مردم ما بیشتر از گذشته ماهیت خودشان را نشان دادند.

وی برهمین اساس تصریح کرد: متاسفانه در فضای پس از اجرای برجام، مسئولان دستگاه دیپلماسی به نقض عهدهای مکرر آمریکا پاسخی ندادند و این انفعال دزدی بین المللی اموال ملت ایران را رقم زد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خاطرنشان کرد: با حرف زدن و محکوم کردن اقدام آمریکایی‌ها اموال ملت ایران بر نمی‌گردد و انتظار ما از شخص رئیس جمهور و مسئولان وزارت امور خارجه این است که فورا پاسخی متناسب و عملی به غارت اموال مردم ما بدهند که اگر کوتاهی در این امر صورت بگیرد گستاخی‌های آمریکایی‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱۰
احسن
شما که نگران اموال ملت هستید اول باید دزد داخلی اموال مردم را محاکمه کنید تا بعد نوبت دزد خارجی برسد!!!!
هیچ یک از کاین دلواپسان از این که این مبلغ در دولت قبلی از دست رفته صحبت نمی کند.
تابی جون لطفن تریبون این دلواپسان نشود.
جناب اقای سجادی فراموش نکنید کسی که قطعنامه شورای امنیت را کاغذ پاره مدانست شما برایش کف میزدیید مردم را نفهم حساب نکنید. به کارهای خودتان فکرکنید..
از جناب سخنگو باید پرسید؛ سکوت چه کسی مسبب غارت 700 میلیارد دلار از درآمدهای نفتی طی دولت نهم شد؟
بيتفاوت بودن بعضيها نسبت به اختلاسهاي دولت قبل يعني ...
دست پیش را بگیرید پس نیافتید
ادامه راه کیهان داران
ژاسخ ندادن شماها به دولت همفكرتان با ان همه خيانت چه ميشه
ايشان كه جزو پيروان رهبرى هستند بايد بدانند كه رهبرى صد در صد در جريان مذاكرات 5+1 بوده اند و برجام و تيم مذاكره كننده را بكرات تاييد كرده اند، اگر هم لازم به تذكر و يا رهنمود باشد ايشان اگر خودشان صلاح بدانند اعلام ميكنند، بنظر ميرسد نظر اين اقا و همفكر هاشان فقط انتقاد مخرب ميباشد!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل