بازدید 4265
۲

جزئیات تیراندازی مرگبار مقابل بیمارستان عرفان

کد خبر: ۵۸۴۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 27 April 2016
 منشی خانم بخش آندوسکوپی بیمارستان عرفان، وقتی از محل کارش خارج شد تا به خانه برود، خبر نداشت که شوهرش با کلت کمری به استقبالش آمده است.

به گزارش همشهری، اين مرد پس از شليك 2گلوله به همسرش، دست به‌ خودكشي زد. ساعت 19دوشنبه زن 33ساله‌اي كه از پرسنل بيمارستان عرفان بود، پس از تعطيلي شيفت كاري‌اش از بيمارستان خارج شد و به سمت پاركينگ رفت تا سوار خودروي سمند نقره‌اي‌رنگش شود. آنطور كه به‌نظر مي‌رسيد خودروي اين زن در اختيار شوهرش بود و او در آن ساعت به‌دنبال همسرش آمده بود تا با هم به خانه بروند.

شوهرش روي صندلي جلو نشسته و منتظر همسرش بود. زن جوان وقتي در را باز كرد و پشت فرمان نشست نمي‌دانست شوهر او توطئه هولناكي در سر دارد. هنوز چند دقيقه‌اي نگذشته بود كه صداي جيغ و فرياد اين زن در محوطه پاركينگ پيچيد. همزمان نگهبان بيمارستان صداي مهيبي شنيد كه ابتدا تصور كرد صداي ترقه است اما چون صداي فريادهاي زني را از داخل خودرويي شنيد به موضوع مشكوك‌شد و به سمت پاركينگ رفت. پس از آن صداي 2شليك گلوله ديگر شنيده شد كه اين بار نه‌تنها نگهبان بلكه شاهدان و پرسنل ديگر بيمارستان به سمت خودروي سمند رفتند و زن و مرد خون‌آلودي را ديدند و موضوع را به پليس خبر دادند.

لحظاتي بعد مأموران كلانتري134 شهرك غرب به همراه قاضي احمدبيگي كشيك جنايي پايتخت در محل تيراندازي حاضر شدند. اسلحه شاه‌كش در دستان مرد جوان بود كه ابتدا 2گلوله به سر همسرش شليك كرده و پس از آن گلوله ديگري به سرخودش زده بود. پوكه‌هاي اسلحه در خودرو كشف شد و زن و مرد جوان فورا به بيمارستان عرفان منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند.

از سوي ديگر كارآگاهان در بازرسي از خودرو، يك كيف دستي پيدا كردند كه متعلق به مرد جوان بود. داخل كيف، 4قرص برنج كشف شد كه تيم تحقيق احتمال داد كه مرد جوان با تهيه قرص برنج قصد خودكشي داشته، اما گويا پيش از آن و با تهيه اسلحه تصميم ديگري گرفته است.در ادامه تحقيقات مشخص شد كه اين زن و شوهر دختر عمو و پسرعمو بودند و با وجود داشتن يك دختر 8ساله از مدتي قبل با يكديگر دچار اختلاف شده‌اند اما هنوز انگيزه اصلي مرد هفت‌تيركش از اين اقدام هولناك مشخص نيست.

    گزارش مرگ

درحالي‌كه تحقيقات درخصوص اين حادثه هولناك آغاز شده بود، تيم پزشكي بيمارستان تمام تلاش خود را براي نجات اين زوج به كار گرفتند اما ساعت 13سه‌شنبه مرد جوان جان باخت. به اين ترتيب موضوع به قاضي حسين‌پور كشيك جنايي تهران اطلاع داده شد و با دستور وي جسد به پزشكي قانوني انتقال يافت.

در همين حال سيدرضا فنايي، مديرعامل و رئيس بيمارستان عرفان گفت: اين حادثه در پاركينگ خارج از ساختمان مركزي بيمارستان اتفاق افتاده و هيچ ارتباطي به مسائل داخلي بيمارستان ندارد. موضوع مربوط به مسائل شخصي منشي خانم بخش آندوسكوپي بيمـــارستان است كه به‌دليل اختلاف با همسرش، دوشنبه‌شب پس از پايان شيفت كاري، در پاركينگ با همسر خود درگير شده است.

فنايي اظهار داشت: گويا همسر وي كه تقريبا از اين زن جدا شده بود، در ماشين منتظر بوده و پس از ورود زن به ماشين همه‌‌چيز ظاهرا آرام به‌نظر مي‌رسيده تا اينكه ضارب پس از كمي درگيري به شقيقه وي شليك مي‌كند و تير ديگر را نيز به سر خود مي‌زند . به‌واسطه شنيدن صداي شليك و اعزام نيروي اورژانس به پاركينگ و انتقال سريع به اتاق عمل، اين زوج تحت جراحي قرار گرفتند.

وي با اظهار تأسف از مرگ مغزي اين زوج گفت: پس از انجام جراحي اورژانسي براي خروج گلوله‌ها كه دقيقا به وسط مغز اين زوج جوان اصابت كرده بود، پزشكان متأسفانه تنها توانستند ضربان و نبض اين زوج را حفظ كنند و تلاش‌هاي تيم ويژه جراحي براي نجات جان اين زوج بي‌نتيجه ماند و مرگ مغزي تأييد شد كه چند ساعت بعد ضربان و نبض مرد جوان از حركت ايستاد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
"...براي نجات جان اين زوج بي‌نتيجه ماند و مرگ مغزي تأييد شد"
زوج چیه اینجا؟ منظورتون همون خانم است؟ یا هر دو نفر؟ چون در دو جا فقط به مرگ مرد اشاره کرده و هیچ جا هم صراحتا به سرنوشت فعلی زن اشاره نشده؟
متشکر از این تنظیم متن.
لطفا از سرنوشت زن گزارش تهیه کنید. ممنون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل