بازدید 3286

ظرفیت اعزام به عتبات ۲/۵ برابر می‌شود

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ظرفیت اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات تا ۵/ ۲ برابر افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۵۸۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 27 April 2016
محسن نظافتی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به افزایش ظرفیت اعزام به عتبات اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ظرفیت اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات تا ۵ /۲ برابر افزایش خواهد یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در سال 95 ظرفیت اعزام زائران به عتبات عالیات به بیش از 2 برابر افزایش می‌یابد.

محسن نظافتی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به افزایش ظرفیت اعزام به عتبات اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ظرفیت اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات تا 5/2 برابر افزایش خواهد یافت.

وی گفت: بر همین اساس، پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر به شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سامرا اعزام شوند و این در حالی‌است که سال گذشته به استثنای ایام اربعین،600هزار زائر ایرانی راهی عراق شدند.

نظافتی همچنین از کاهش قیمت عتبات در ماه رمضان خبر داد و تصریح کرد: براساس مذاکراتی که با طرف عراقی داشته‌ایم و با توجه به کاهش تقاضای اعزام به عتبات در ماه مبارک رمضان، کاهش قیمت اعزام در این ماه را خواهیم داشت چنانچه سال گذشته نیز در این ایام شاهد کاهش قیمت 10 تا 15درصدی بوده‌ایم.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت درباره بسته‌های سفری عنوان کرد: اعزام‌های هوایی در قالب بسته‌های 7و 14روزه و سفرهای زمینی نیز در قالب بسته‌های 4،5، 6و7روزه است. نظافتی با اشاره به آخرین تصمیم‌ها درباره اعزام به سوریه یادآور شد: براساس آخرین اظهارات طرف سوری، آنها در حال ارسال پیوست امنیتی به ایران هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۱
کلا باید پولتونو نابود کنید دیگه
بدید به عراق و عربستان؟

بابا این پولارو جمع کنید کارخونه بسازید مردیم از بیکاری.
نرید اقا نرید ، نرید بزارید یاد بگیرن چطور باید احترام بزارن به ما.... نرید اقا ... نرید....
بنظر بنده متولی موضوع زیارت عتبات و حج (سازمان حج و زیارت) میبایست به روشنی و شفاف کلیه تبعات مالی و جانی و حیثیتی زائران را بپذیرد و در صورت بروز حادثه جبران نماید و امکان مراجعه به محاکم در صورت عدم تمکین نیز وجود داشته باشد. و البته خود سازمان میتواند برای جبران زیان خودش با کشور دیگر طرف حساب گردد.
میخواین مردم رو گول بزنین مکه رو فراموش کنن؟
امیدوارم این افزایش ظرفیت به خاطر کاهش درآمدهای سازمان حج و زیارت بابت لغو حج عمره و احتمالا حج تمتع نباشه و بدون در نظر گرفتن مسایل امنیتی و غیره مردم را اعزام کنند تا صرفا درآمد و اشتغالزایی خودشون باشه!!1
بنظر من باید اعزام به سوریه شروع شود تا مردم دنیا ببینند ما برای اینکه نشان دهیم سوریه امن است از جان هزاران مردم خود نیز می گذریم ،آخر من نمی فهمم ایشان با چه ذهنیتی می خواهد اعزام به سوریه که درگیر جنگ آنهم در این سطح است را می خواهد شروع کند و آیا دقایقی به عواقب این امر اندیشیده است یا اینکه همینطوری دارد حرف میزند.
ارز مملکت به یغما خواهد رفت
ای کاش به جای این کار هزینه برای سازندگی کشور خودمون میکردیم..!!!
البته میدونم حذف میکنی پیام منو
ارز مملكت را بريزيد تو جيب عراقيها
من پدرو مادر خواهر و برادر و تمام اقوام همه و همه تصمیم گرفتیم به جای رفتن به مکه و ... پولش رو هزینه فقیر ها و دردمندان کشور خودمان کنیم تا خرج یک مشت ادم کش.
در همین ده پانزده ساله هم میزان توریست ایران به ترکیه و تایلند و ارمنستان و گرجستان و ... هم بیش از بیست برابر شده است و به برکت پول ما این کشورها مرفه و آباد شده اند ای کاش علت این را هم بررسی می کردید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس