بازدید 9673

مهربان‌ترین گارسون دنیا

گارسون 22 ساله که روز گذشته مشغول استفاده از زمان استراحت و خوردن ناهار بود، پس از وارد شدن مرد فقیر و درمانده‌ای که دو دست نداشت، جایگاه خود را به او داد و لقمه‌های غذایش را دهان مرد گذاشت.
کد خبر: ۵۸۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 27 April 2016
پذیرایی خوش قلب ترین گارسون دنیا از مرد فقیر بدون دست  مورد توجه مردم جورجیا قرار گرفت.

به گزارش روزنامه ایران، آلکس روییز گارسون  22 ساله که روز گذشته مشغول استفاده از زمان استراحت و خوردن ناهار بود، پس از وارد شدن مرد فقیر و درمانده‌ای که دو دست نداشت، جایگاه خود را به او داد و لقمه‌های غذایش را دهان مرد گذاشت. گارسون مهربان که بیش از 35 دقیقه وقت خود را صرف کرد تا مرد فقیر بتواند در کمال آرامش غذا بخورد پس از رفتن میهمان ناخوانده رستوران به دوستانش گفت، خدا را شکر می‌کنم که امروز به من فرصت داد تا بخشنده باشم و گرسنه‌ای را سیر کنم.

 او که حتی لحظه‌ای را برای پذیرایی از مرد فقیر از دست نداد و کارت شناسایی هم از او نخواست ادامه داد، یک گرسنه از من کمک خواست و من هر کاری از توانم بر می‌آمد برایش انجام دادم، از زمان استراحتم استفاده کردم و غذای خودم را به او دادم تا هیچ مشکلی پیش نیاید. در مدتی که به او غذا می‌دادم احساس رضایت و خوشبختی را در نگاهش احساس کردم و از نگاه تشکر آمیزش پاداش خود را گرفتم.

مدیر رستوران پس از این اقدام آلکس از او قدردانی کرد و گفت، انجام همین کارهای کوچک باعث می‌شود تا باورمان شود پیوند‌های عاطفی میان انسان‌ها هنوز هم مستحکم است. شاد کردن  یک انسان ممکن است کار دشواری نباشد اما اثر آن جاودانه خواهد شد و در نهایت پژواک آن به زندگی باز خواهد گشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۰
بخشی از نعمتهایی که خداوند به ما عطا کرده است متعلق به نیازمندان است و خداوند در آیات قرآن کریم به آن اشاره کرده است.گاهی همین دستها که نعمت الهی اند واسطه ی کمک به بندگان خدا میشود و هرچه بخشنده تر باشیم نعمتهای خدا برای ما گسترده تر میشود تا به بندگانش بیشتر کمک کنیم.
کافیه آدرس اون رستوران رو به گداهای اینجا بدیم تا ببینیم چه اتفاقی میفته!
"مهربانی" به "شعار" نیست ، "شعور" می خواهد .
با خواندن این خبر زیبا ، ضمن این که از سر شوق "گریستم" ، از خداوند متعال خواستم که این "شعور" را به آحاد انسانها "عطا" نماید.
آمین
ولی فکر میکنم مسئول رستوران بیشتر به فکر استفاده تبلیغاتی از این ماجرا بوده1 البته اگه با خود گارسون همدست نبوده باشن!!!
اگه صاحبکار ایرانی بود با گارسون دعوا میکرد که چرا مرد فقیر را به رستوران را دادی .
حال بین همین آدم ها کسانی هستند که بعد از اتمام غذا دستت را گاز می گیرند.
عباس آقا چرا همه را به کیش خود می پنداری.
مرگ بر آمریکا
کاش ما مسلمونها یکم یاد بگیریم از این به اصطلاح کافرها
اینست انسانیت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر