بازدید 4213
فوتبال اروپا

تساوی بدون گل سیتی و رئال در شب معجزه وار هارت و مدافعان

در حالی که خبر غیبت رونالدو به دلیل مصدومیت هواداران مادریدی را شوکه کرده بود، آنها با اولویت بسته نگه داشتن دروازه در زمین حریف به میدان آمده بودند اما رفته رفته بر بازی مسلط شدند و اگر هارت نبود سیتی ها در اتحاد با دو یا سه اختلاف شکست می خورد. چاکر داور ترک بازی، یک پنالتی رئالی ها را هم نادیده گرفت
کد خبر: ۵۸۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴ 27 April 2016
اولین دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت این جدال در سانتیاگو برنابئو معلوم شود.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی در دیدار حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با قضاوت جونیت چاکر در شهر منچستر به مصاف هم رفتند؛ در حالی که خبر غیبت رونالدو به دلیل مصدومیت هواداران مادریدی را شوکه کرده بود، آنها با اولویت بسته نگه داشتن دروازه در زمین حریف به میدان آمده بودند و سیتی زن ها نیز با وجود در اختیار داشتن توپ در بسیاری از دقایق نیمه اول، توانایی ایجاد خطر و موقعیت جدی روی دروازه حریف را نداشتند .

تساوی بدون گل سیتی و رئال در شب معجزه وار هارت و مدافعان

در دقیقه '40 داوید سیلوا بازیکن محوری میزبان به دلیل مصدومیت در میان تشویق هواداران جای خود را به ناچو جوان داد.

مادریدی ها که روی ضدحملات خطرناک نشان می دادند، در نیمه دوم تغییر چهره دادند و دست به تهاجم گسترده از جناحین زدند اما با دفاع خوب شاگردان پیگرینی این حملات اغلب نیمه تمام می ماند.

با آغاز نیمه دوم، زیزو دست به تعویض زد و خسه را به جای بنزما وارد میدان کرد که با تملک بیشتر توپ توسط رئال همراه بود. دقیقه 46 آگوئرو پشت محوطه مادریدی ها صاحب توپ شد و در حالیکه ایهه ناچو را کنار خود داشت، با پای چپ به توپ ضربه زد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه '71 در جدی ترین موقعیت بازی، روی ارسال کارواخال به روی دروازه، خسه با ضربه سر به توپ ضربه زد که توپ به تیر افقی برخورد کرده و به بیرون رفت.

در دقیقه '75 هم گرت بیل بعد از حرکتی زیبا و دریبل کمپانی، از گوشه محوطه با پای چپ ضربه خوبی به توپ زد که به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه '77 رحیم استرلینگ به جای ناواس وارد میدان شد.

در دقیقه '79 کرنر ارسالی کروس از سمت چپ با ضربه سر کاسمیرو همراه شد که هارت با پای خود به شکلی عالی و البته توام با شانس توپ را برگشت داد. در دقیقه '81 چسبیده به محوطه جریمه، فرناندو روی مارسلو مرتکب خطا شد تا فرصتی عالی نصیب میهمان شود اما ضربه بیل با برخورد به کمپانی به کرنر رفت؛ کرنر ارسالی در چند قدمی هارت نصیب په په شد اما ضربه مدافع پرتغالی از درون شش قدم را دروازه بان سیتی با واکنشی استثنایی و معجزه وار دفع کرد تا دروازه خود را بسته نگه دارد.

در دقیقه '89 ایسکو به جای کروس وارد میدان شد. در آخرین ثانیه های مسابقه، ضربه ایستگاهی دی بروین از سمت چپ محوطه با واکنش ناواس راهی کرنر شد و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا سرنوشت تیم صعود کننده به دیدار برگشت و ورزشگاه برنابئو کشیده شود.

در حالیکه رونالدو برزیلی هم جزو مهمانان ویژه این مسابقه بود اما مهاجمان درون زمین نتوانستند حرکت خیره کننده ای نشان دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل