بازدید 27777
فوتو نیوز تابناک

از «برخی منتقدان برجام تاجر نفت بودند» تا «رودست مردم به مسئولان در ماجرای حج»

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتو نیوز، مقامات با شما بی روتوش از همیشه و رو در رو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز، «فوتونیوز» حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش خودشان الصاق می‌کند، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۵۸۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ 26 April 2016
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.   
 
از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۸۲
انتشار یافته: ۲۰
دم بیخیالان برجام سرد که به فکر جیب خودشون نبودن و به فکر جیب مردم بودن
متهم امنیتی ؟ خودتون باورتون میشه ؟ تو این مملکت فقط قلم به دست ها تو زندانن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
نه عزیزم قلمی که برای شیطان زده میشه تو زندانه قلمی که برای وطن فروشی زده میشه تو زندانه شما تو اینترنت یه سر تو سایت ها خودتون بزنی میفهمی احسان مازندارنی کیه و چیکارا کرده هنوز یک سال نمیشه بخاطر فتنه 88 از زندان اومده بود بیرون دوباره شروع کرد.فکر کرد چون دولت مطبوعش اومده سر کار هر کاری دلش خواست میتونه بکنه.از این خبرا نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
قلم به مشتها می گفتی بهتر بود
در مورد حج معلوم شد مردم با غیرت هستند
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
ربطی به غیرت نداره به دین ربط داره من حاضرم با کل افراد خانواده امسال به حجج برم تو ی مسیر شمال و استامبول و ... چند نفر مرده اند البته این دلیل بی غیرتی دینی مسئولین کشور نمی شود راستی تا حالا غیر از محکوم کردن جنایات سعودیها ایا کار دیگری هم انجام شده است یا دست همه به برجام بند بوده است ایا یک شکایت حتی به کلانتری سر کوچه هم داده اند یا این عمل با دیپلماسی التماس مغایرت دارد راستی اقای تابناک مواضعت بدجوری تغییر کرده است شماهم بعلهههه
شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
ابراهیم عزیز، راستی شما با خانوادت به حج برید حتما بالاخره جامعه باید آدمهای مدل شما هم داشته باشند.....مردم برای اینکه نمیرن به حج رفتن نه نمیگن....بلکه برای این نه میگن که سعودی ها بفهمن که باید عزت ما حفظ بشه....شما به همراه خانواده برید سفارت تسخیر کنید تا دینداریتونو ثابت کنید....خدا از رگ گردن هم به آدم نزدیکتره برادر جای ریا کمی تقواتونو قوی کنید....البته از گفتن "دیپلماسی التماس" معلومه که دنباله رو کدوم طرز فکرید
اقایان عزیز ::: ملت نمیخواهند به حج بروند مگر زور است؟ اگر شما پیکرهای نیمه جان هموطنانی که تو سط وهابیون از خدا بیخبر زنده به گور شدند را فراموش کرده اید ملت فراموش نخواهند کرد.
جناب آقاي ظريف ؛ مصادره اموال اگر دزدي خياباني است پس حمله به سفارتخانه ها ، آتش زدن آنها و گروگانگيري كاركنان آنرا چه مي ناميد ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
پس چیزی که عوض داره گله نداره
تو این دولت خیلیها تاجر نفت و بنزین و خودر و دارو هستند.مخصوصا لگن چینی قاتل بالقوه مردم
سازمان حج و تجارت
الان این موضوعو اگه بخونید فکر میکنید جک دارم می گم ولی واقعیت تلخیست در سازمان آموزش فنی و حرفه ای .
در سازمان آموزش فنی و حرفه ای مربیان بکل از دریافت 35 درصد منع شدن در حالی که کار اصلی و تخصصی سازمان رو همین افراد انجام می دن .در میان این کارکنان یعنی مربیان ما افرادی رو داریم با مدرک تحصیلی فوق لیسانس یعنی مربی فنی با مدرک فوق لیسانس اما از این حق منع شده در همین حال کارکنان اداری با مدارک تحصیلی دیپلم بخاطر عنوان پستشون از این مزیا برخوردار میشن .این است کمدی اجرای قوانین چشم و گوش بسته سازمان مدیریت و این است تدبیر و امید !!!!!
من با افتخار میگم رای ندادم چون الان بهم میگفتن فتنه گر :)
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
باز هم به نفع آن ها کار کردی. چون یک رأی به اصلاح طلبان کمتر شد و اصولگراها هم دوست دارند طرفداران جناح رقیب هرچه کمتر شرکت کنند که کاندیداهای خودشان رأی بالاتری بیاورند!
يك نفر را ميشناسم وضع ملييش خوبه امسال نئبتش بود برود مكه قرار بود ژول واريز كنه گغت باشه روز اخر چون ژولش تو بانك بود سود روز شمار ميگره بخشي را هه به نزول ميده با بهره 3 و 4 درصد حالا خيلي خوشحله كه واريز نكرده ميگه اگه واريز كرده بودم معلوم نبود كي ژس بيگيرو كلي سود ضرر ميكردم
بلههه پول كجابود10 مليووووون تومان پول ازكجابيارن بدن جوون هاي ايراني كه كه هزاران نفرشون از40 سالگي گذشته ان چه دختروچه پسروديگه فكرازدواج كردن روازذهنشون پاك كردن ماكارميكنيم عرب هاميخورن وحالش روميبرن اصلااسم جوانان كه ميادحال مسئولين مابه هم ميخوره يه مشت موجودچندش آورهستيم براشون كه ياكارميخوايم يازندگي وازدواج ميخوايم ياحق نفس كشيدن ميخوايم كلامخل آسايش هستيم
من خیلی از این خبر حج حال کردم. امیدوارم که خبر دستی باشه. به نظر من این مسئولینی که اینقدر سینه حج 95 رو میزنن منافعی در مدیریت حج دارن که نمیرزه براشون چرخه قضیه از کار بیوفته. قصه دین نیست پشتش. با این کامنت بالایی هم خیلی موافق نیستم که میگه معلوم شد مردم غیرت دارن. غیرت نمیخواد که. عقل میگه که آدم جون و ناموس خودشو به حراج نفرت این سعودیها و بازیهای مدیریت حج نزاره.
آقای میبدی تراشیدن صورتت با تیغ نشانگر همه چیز است. یک روحانی آن هم روحانی که ادعا دارد و مدرس حوزه علمیه است اینجوری صورت خود را با تیغ بزند نوبر است. درست است بعضی صاحب نظران می گویند تا این اندازه اشکال ندارد ولی ایشان که همه را نصیحت می کند خودش باید همه چیز رعایت کند.همین چیز کوچک کم کم جمع می شود ویکباره تشکیل توده بزرگی می دهد که همه چیز را ویران می کند.اقای میبدی کسانی که مسائل ریز رعایت نمی کنند قطعا پایش بیفتد مسائل بزرگ و مهم هم رعایت نمی کنند
چرا کشور ما برای حفظ کیان و ناموس و آبرو و جان و مال مردم و مسئولین چند سال حج را تحریم نمی کنه؟آیا میدانید بعضی از ائمه ما (علیهم السلام ) و مراجع تقلید عظام در زمان حیاتشون به دلایلی به حج نرفتن؟ آیا خروج اینهمه ارز در شرایط فعلی به صلاح اقتصاد کشور ماست؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل