بازدید 2649
تحلیل

بداخلاقی رسانه ای برخی کاندیداها در آستانه انتخابات فوتبال

اینکه یک گزارش بدون منبع اطلاعات دقیق، منتشر می شود و بلافاصله توسط زنجیره ای از عوامل رسانه ای در فضاهای مجازی و گروه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، به وضوح نشان از روند نامبارکی دارد که جز ایجاد بغض و کینه بین نامزدها و به تبع آن اعضای مجمع، دستاوردی برای فوتبال نخواهد داشت.کاش سه کاندیدای محترم بجای رو آوردن به این مسیر تخریبی، برنامه های خود برای سازندگی در فوتبال کشور را منتشر می کردند تا اعضای مجمع و مردم بفهمند آنها چه طرحی برای بهبود وضعیت فوتبال ایران دارند.
کد خبر: ۵۸۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 26 April 2016
برخی کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال در فاصله 10 روز مانده تا روز انتخابات، موج خبرپراکنی منفی علیه رقبا را استارت زده اند که موجب مسمومیت فضای رسانه ای ورزش کشور شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالیکه هنوز اصل برگزاری انتخابات مذکور زیر سوال و ابهام است و در مقابل تاکیدهای وزیر ورزش، حرف های کفاشیان نشان می دهد نباید به برگزاری این مراسم صد در صد امیدوار بود، حالا رقابت بین مدعیان بالا گرفته و در ابن مسیر برخی از کاندیداها به خصوص در پست ریاست و باز هم به ویژه یکی از آنها به طور مداوم اخباری منفی به ذهن افکار عمومی پمپاژ می کند.

این تخریب های رسانه ای اغلب توسط سایت های درجه دو و سه صورت می گیرد و دامنه ایران به گروه های تلگرامی نیز کشیده شده است تا شاید این صندلی به فردی که این حملات را برنامه ریزی می کند، تعلق گیرد. 

بداخلاقی رسانه ای برخی کاندیداها در آستانه انتخابات فوتبال

کاش کاندیداهای محترم که هر سه جزو چهره های شناخته شده و قدیمی این رشته در سطح مدیریت هستند، بجای رو آوردن به این مسیر، برنامه های خود برای سازندگی در فوتبال کشور را منتشر می کردند تا اعضای مجمع و مردم بفهمند آنها چه طرحی برای ارتقا و بهبود وضعیت فوتبال ایران دارند.

اینکه یک گزارش بدون منبع اطلاعات مندرج در آن منتشر می شود و بلافاصله توسط زنجیره ای از عوامل رسانه ای در گروه های تلگرامی یا سایر فضاهای مجازی و گروه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، به وضوح نشان از روند ناصوابی دارد که جز ایجاد بغض و کینه بین نامزدها و به تبع آن اعضای مجمع، دستاوردی برای فوتبال نخواهد داشت.

اخلاق رسانه ای می گوید این رویه جز پاسخ متقابل و درگرفتن جنگی تخریبی برای هر سه کاندیدا چیزی در پی نخواهد داشت.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی