بازدید 3161

اعتراف جالب ستاره انگلیسی: رسانه‌ها 11 سال تلفنم را شنود می کردند

به تازگی مستندی از ستاره سابق انگلیس تهیه شده که نکات جالبی دارد.
کد خبر: ۵۸۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 26 April 2016
پل گاسکوئین ستاره 46 ساله انگلیس این روزها شرایطی مساعدی ندارد. او معتاد به الکل است و چند هفته گذشته او را به حالت بیهوش جلو یک سطل زباله پیدا کردند. bbcworld مستندی از زندگی او و شرایط این روزهای ستاره انگلیس پخش کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، گاسکوئین در این مستند گفت که تلفن او به مدت یازده سال شنود می شد. او در این باره گفت: "من مسائل و حرف های خصوصی ام را با پدرم در میان می گذاشتم اما می دیدم که تمام حرف هایم در روزنامه ها چاپ می شود. این روند ادامه داشت تا اینکه یک روز به پدرم گفتم تو پسرت را به پول فروختی و تمام حرف هایم را به روزنامه ها دادی. به روزنامه ها گفتی که پسرم معتاد و الکلی است. "
او در این باره ادامه داد: مدت ها در این باره با پدرم مشکل داشتم اما روزی به اداره پلیس رفتم و شکایت کردم و متوجه شدم تلفن من به مدت یازده سال توسط رسانه ها شنود می شد. گاسکوئین گفت: من از رسانه ها شکایت کردم اما به دنبال غرامت نبودم و فقط می خواستم آبروی رفته ام را باز گردانم. از همان زمان بود که دچار افسردگی شدم و مصرف الکلم بیشتر شد. زمانی که با دوستانم بودم مشکلی نداستم اما زمانی که تنها مصرف می کردم دچار افسردگی شدیدی می شدم. گاسکوئین همچنین اعتراف کرد: «من خودم را به این روز انداختم.»

گروهی از خبرنگاران رسانه های جمعی و دوستان پل گاسکوئین، یک کمپین را ترتیب دادند که درآن از تمام مغازه ها، سوپرمارکت ها، بارها و رستوران ها درخواست می کنند که از فروش مشروبات الکلی و یا دعوت کردن گاسکوئین به صرف الکل، اجتناب کنند. دوستان گاسکوئین می گویند همگی مصمم هستند که به او کمک کنند و در این راه با هم متحد شده اند. یکی از آنها می گوید: «دور و بر او (گاسکوئین) پر است از آدمهای خوب و او حالا قول داده که خودش اوضاع را درست کند. او می داند که چه کارهایی باید بکند و اینکه باید تمرکز خود را حفظ کند. همه ما پشت او همستیم و خودش هم این موضوع را می داند.» شعار کمپین کمک به گاسکوئین این است: «لطفا به پل مشروبات الکلی ندهید و تعارف کنید. در عوض به او عشق و محبت بدهید.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی