بازدید 5639
۱

برخوردار یکسال بعد ازسامسونگ ازدخانیات هم رفت

مصیب محمدیان شمالی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت دخانیات ایران، جایگزین محمدحسین برخوردار شد.
کد خبر: ۵۸۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹ 25 April 2016
مصیب محمدیان شمالی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت دخانیات ایران، جایگزین محمدحسین برخوردار شد.

به گزارش اعتماد سومين صنعت پولساز دنيا در ايران درگير توديع و معارفه‌هاي پشت‌سرهم شده است. مي‌گويند دخانيات سومين صنعت پولساز در جهان است، ولي در ايران اين صنعت نه‌تنها پولساز نيست بلكه طي سال‌هاي اخير به واسطه برخي مشكلات مديريتي و داخلي از عهده تامين نيازهاي خود نيز برنمي‌آيد.

با اين شرايط و با وجود قراردادهايي كه بخش خصوصي براي توليد سيگار در يكي، دو سال گذشته منعقد كرده و نيازمند ثبات در مديريت شركت مادر يعني دخانيات است اما روز گذشته بعد از ٩ ماه، محمد برخوردار، مديرعامل شركت دخانيات از سمت خود استعفا كرد و بلافاصله مصيب محمدي شمالي به عنوان جايگزين وي بر صندلي رياست اين شركت نشست تا برنامه توديع و معارفه‌هاي سريالي شركت دخانيات وارد فازي جديد شود.

 اگر تاريخ مديريت دخانيات را در يك سال گذشته ورق بزنيم تا روز ٢٢ تير ماه ٩٤ كه برخوردار به عنوان مديرعامل به خيابان قزوين برود، دو نفر ديگر در قامت رييس وارد اين دفتر شده بودند. با تصميم جديد هيات‌مديره شركت دخانيات ايران، با توجه به اينكه در سال ٩١، ٥٥ درصد سهام شركت دخانيات متعلق به صندوق بازنشستگي‌فولاد و زيرنظر وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، ٤٠ درصد سهام عدالت و ٥ درصد سهام ترجيحي كاركنان است با نامه وزير كار، نعمت‌الله شهبازي، قائم‌‌مقام صندوق بازنشستگي كاركنان فولاد در دي ماه به عنوان سرپرست دخانيات ٩٣جايگزين معصوم‌نجفيان شد. تا در آن برهه زماني به موضوع عدم امضا شبهه‌دار مديرعامل دخانيات پاي قرار داد مالبرو پايان دهد.

شهبازي تا ٢٥ خرداد در خيابان قزوين به عنوان سرپرست دخانيات باقي ماند تا اينكه قرعه تغيير به نامش خورد و محسن شهباززاده جايگزين وي شد البته تنها براي دو هفته، بعد از آن سراج‌القوم جايگزين وي شد اما او نيز تنها دو هفته در خيابان قزوين ماند تا مديرعامل جديد و نه سرپرست شركت دخانيات از اتاق بازرگاني روانه آنجا شد. ٢٢ تير‌ماه ٩٤، محمدحسين برخوردار (رييس مجمع واردات ايران) به سمت مديرعاملي اين شركت منصوب شد تا سراج‌القوم نيامده با اين پست خداحافظي كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
به کمتر از مدیریت رضایت نداده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس