بازدید 4461

لباس زنان وزنه‌بردار مسلمان تصویب شد

کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا لباسی را برای بانوان مسلمان طراحی کرده بود که این بانوان بتوانند در مسابقات وزنه‌برداری حضور یابند که این لباس امروز در کنگره کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا که تاماش آیان نیز حضور داشت مورد تصویب قرار گرفت.
کد خبر: ۵۸۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 23 April 2016
علی مرادی در خصوص تصویب لباس بانوان مسلمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا لباسی را برای بانوان مسلمان طراحی کرده بود که این بانوان بتوانند در مسابقات وزنه‌برداری حضور یابند که این لباس امروز در کنگره کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا که تاماش آیان نیز حضور داشت مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: در پاسخ به این سئوال که با توجه به تصویب پوشش بانوان اسلامی آیا شرایط برای حضور بانوان ایرانی در وزنه‌برداری مهیا خواهد شد؟ گفت: در این زمینه با توجه به استقبالی که برخی از بانوان کشورمان داشتند، باید بررسی لازم را به عمل آوریم. مدال‌های زیادی در بازی‌های المپیک و بازی‌های آسیایی به ورزشکاران مرد و زن داده می‌شود و امیدوارم با توجه به طراحی لباسهای جدید بانوان ایرانی هم بتوانند در این رشته فعالیت داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها