بازدید 16203
سوژه

ردپای تبانی و پول های عربستان دربازی خونین پرسپولیس!

ما در اهواز یک ورزشگاه ساخته ایم به نام غدیر که برگرفته از نام امام علی(ع)است ولی در روز ولادت امیرالمونین این ورزشگاه را که مورد تایید AFC هم قرار گرفته را خالی نگه می داریم و از سر لجبازی دیداری به این مهمی را در ورزشگاه تختی برگزار می کنیم.نوع رفتار ها در اهواز عادی نبود و من به جد می گویم ردپای هزینه های عربستان را دیدم
کد خبر: ۵۸۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 23 April 2016
رئیس کانون هواداران پرسپولیس درخصوص اتفاقات تلخ بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال اهواز ادعاهای تازه ای مطرح کرده که باید به تحقیقات بیشتر بینجامد.

به گزارش تابناک ورزشی، اسماعیل بیگی مدعی شد که اغتشاشات ورزشگاه تختی به تحریک و حتی با هزینه عربستان سعودی در جنوب ایران بوده است:«چیزی که من متوجه شدم این است که ردپای عربستان را در رفتار برخی از هواداران استقلال اهواز که فوتبالی هم نیستند دیدم.به خاطر توهین هایی که بعضا به نظام می کردند و شاید خیلی از مسئولین حواسشان نباشد که چه اتفاقی اطرافشان در حال رخ دادن است.  بعضی از رفتار ها،رفتار یک ایرانی نبود از عمد به قصد زدن افراد اقدام می کردند،من بیست و پنج سال است در این فوتبالم و همه جور رفتار و کار هواداری را دیده ام اما نوع رفتار ها در اهواز عادی نبود و من به جد می گویم ردپای هزینه های عربستان را دیدم.»

وی اظهارداشت: ما در اهواز یک ورزشگاه ساخته ایم به نام غدیر که برگرفته از نام امام علی (ع)است ولی در روز ولادت امیرالمونین این ورزشگاه را که مورد تایید AFC هم قرار گرفته را خالی نگه می داریم و از سر لجبازی دیداری به این مهمی در ورزشگاه تختی برگزاری می کنیم.

این سرگروه مشوقین یا همان لیدر ادامه داد:این میزبانی نمونه بارز تبانی بود،من برای این حرف خودم مدرک دارم. اول اینکه چه دلیلی دارد تیمی که سقوطش قطعی شده اصرار در برگزاری بازی در این ورزشگاه داشته باشد؟ اگر به دنبال نشان دادن بازی زیبا تر بودند چمن ورزشگاه غدیر بهتر است. اگر دنبال بهره برداری از فوتبال بودند،ورزشگاه غدیر گنجایش بیشتری دارد و می تواند از هزینه تماشاگران میزبان هم استفاده کند. پس به این دلایل این تیم به دنبال نشان دادن فوتبال نبود و به دنبال بازی کردن برای تیم های دیگر بود. قبل از بازی اعضای تیم استقلال اهواز حرف هایی می زدند امثال" ما ترمز پرسپولیس را می کشیم،قهرمانی را از پرسپولیس می گیریم و...

ردپای تبانی و پول های عربستان دربازی خونین پرسپولیس!

مسول کانون هواداران پرسپولیس در ادامه سراغ استاندار و فرماندار و سایر مقامات خوزستان می رود: کسی که تصمیم گیری می کند باید مسئولیت را به گردن بگیرد.هرکسی که امضا کرده است که این بازی در ورزشگاه تختی برگزار شود از قبیل استاندار، فرماندار،نیروی انتظامی،سازمان لیگ،فدراسیون و... باید استعفا بدهد و برود، به این دلیل که اصلا ارزش نداشت جان چند نفر در این بازی گرفته شود. این اتفاق رخ نداد،اما خیلی سرها و دست شکسته شد، خیلی خون ریخته شد و خیلی شیشه ماشین ها شکسته شد.ضرر جانی و اقتصادی خیلی زیاد بود. من می دیدم که بعضی از مردم صندلی های ورزشگاه را می کنند و روی سرشان می گرفتند تا از برخورد سنگ در امان بمانند،ما در واقع به چشم صحنه سنگسار هواداران پرسپولیس را دیدیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار