بازدید 3226

انتقاد کارشناس معروف از رفتار عجيب اسدي در قبال ردصلاحیت شده ها

مگر نه اينكه فرآيند رسيدگي خاتمه يافته است پس چرا با وجود تكليف قانوني و اعلام غير رسمي! اسامي را از كانال قانوني و رسمي اعلام نمي كنيد تا اگر حقي تضييع شده سريعا احقاق حق شود؟ شايد بي ميل نيستيد كه افراد حذف شده به تدريج فرصت رايزني انتخاباتي را از دست بدهند ؟
کد خبر: ۵۸۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ 23 April 2016
احمد براتي؛ كارشناس حقوقي فوتبال ایران با نگارش مطلبی از دبیرکل فدراسیون فوتبال و عملکرد بحث برانگیز وی در انتخابات فدراسیون انتقاد کرد. یادداشت این عضو کمیته حقوقی AFC را در زیر می خوانید.

« از كسي  كه در فدراسيون فوتبال مسوول امور اجرايي انتخابات است مي پرسم كه چرا اسامي رد صلاحيت شدگان بايد قبل از اعلام رسمي در خبرگزاري ها منتشر شود ؟ مگر نه اينكه بايد ابتدا در سايت فدراسيون منتشر و ابلاغ شود ؟

اصلا مگر نه اينكه فرآيند رسيدگي خاتمه يافته است پس چرا با وجود تكليف قانوني و اعلام غير رسمي! اسامي را از كانال قانوني و رسمي اعلام نمي كنيد تا اگر حقي تضييع شده سريعا احقاق حق شود؟ شايد بي ميل نيستيد كه افراد حذف شده به تدريج فرصت رايزني انتخاباتي را از دست بدهند ؟ شايد هم نگران سوالاتي هستيد كه با اعلام اسامي بايد جوابگوي آنها باشيد .

بهرحال طفره رفتن از اعلام رسمي اسامي خودش تخلف است و از كسي كه با داعيه قانون مداري ديگران را از حق شهروندي خود محروم كرده انتظار ميرود اين حداقل ها را رعايت كند .»

این نامه در حالی منتشر شده که مراجع مختلف نظارتی در وزارت ورزش و سایر دستگاه های مرتبط به رغم انتشار مطالب متعدد در رسانه ها و مصاحبه های پیاپی ردصلاحیت شدگان، هیچ پاسخ روشن و قانع کننده ای به قانون گریزی ها در این باره نشان نداده اند و همچنان سکوت اختیار کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل