بازدید 2919

احتمال اعزام سوریان به آخرین گزینشی المپیک

عضو شورای فنی کشتی فرنگی از اعزام حمید سوریان به استانبول خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 23 April 2016
به احتمال زیاد حمید سوریان که در مغلوستان نتوانست جواز حضور در المپیک را کسب کند به مسابقه دیگیری اعزام می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، حسین ملاقاسمی عضو شورای فنی کشتی فرنگی در این رابطه می گوید:  محمد بنا در جلسه‌شورای فنی که پیش از اعزام به مسابقات مغولستان برگزار شد تاکید کرد اگر سوریان در این رقابت‌ها نیز نتواند سهمیه المپیک را بگیرد باز هم او را به مسابقات استانبول که قرار است 27 اردیبهشت برگزار شود اعزام خواهم کرد. شورای فنی نیز تا رقابت‌های المپیک همه مسئولیت‌ها اعم از انتخاب کشتی‌گیران را بر عهده بنا گذاشته و اوست که در اینباره تصمیم ‌می‌گیرد.
عضو شورای فنی کشتی فرنگی افزود: پیش از مسابقات مغولستان سامان عبدولی قرار بود عازم این رقابت‌ها شود اما از ناحیه ناف عمل جراحی انجام داد و نتوانست چند روزی در تمرینات حاضر شود به همین دلیل 7-8 کیلو اضافه وزن داشت و با اصرار از کادر فنی خواست به این رقابت‌ها اعزام نشود چرا که اصلا آماده نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما شخص دیگری به جای سوریان نداریم که به مسابقات استانبول بفرستیم و چاره‌ای جز این کار نداریم. عبدولی هنوز هم در اردو حاضر نشده و مردانی هم تجربه کافی برای حضور در مسابقات به این مهمی ندارد بنابراین بهتر است که به سوریان بار دیگر اعتماد کنیم اگر موفق شد که هیچ اگر هم نشد با 5 فرنگی‌کار به المپیک می‌رویم.
ملاقاسمی تاکید کرد: اگر 10 کشتی‌گیر نیز کنار سوریان بگذاریم انگشت کوچک او هم نمی‌شوند. او مانند حبیبی و تختی یک اعجوبه‌است که تا صد سال هم مانند او وارد کشتی ایران نخواهد شد. به اعتقاد من اگر مقداری شانس داشته باشد و با قرعه خوب مواجه شود می‌تواند سهمیه المپیک را بگیرد. البته در این 10 روز باقیمانده تا مسابقات استانبول او تمرین سنگین نخواهد داشت و فقط مرور فن می‌کند تا با ریکاوری مناسب راهی ترکیه شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل