بازدید 6559

ماجرای اپل کورسای فرهادمجیدی و توصیه مایلی کهن

آن زمان فرهاد با پولی که از استقلال گرفته بود یک دستگاه ماشین آخرین مدل اپل کورسا خرید که مشکی رنگ بود. من نه سرش داد زدم و نه دعوا راه انداختم. فقط گفتم پسرم من اگر جای تو بودم با اولین پولم بجای ماشین خانه می خریدم.
کد خبر: ۵۸۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 22 April 2016
محمد مایلی کهن در تازه ترین مصاحبه بلند و تفصیلی اش که به حواشی فوتبالیست های تازه ستاره شده پرداخته، درباره ماجرایش با فرهاد مجیدی و توصیه های پدرانه اش به او صحبت به میان آورده است.
مایلی کهن که بین فوتبالیست ها به حاجی معروف است، می گوید: از فرهاد مجیدی بپرسید. آن زمان فرهاد با پولی که از استقلال گرفته بود یک دستگاه ماشین آخرین مدل اپل کورسا خرید که مشکی رنگ بود. من نه سرش داد زدم و نه دعوا راه انداختم. فقط گفتم پسرم من اگر جای تو بودم با اولین پولم بجای ماشین خانه می خریدم.

ماجرای اپل کورسای فرهادمجیدی و توصیه مایلی کهن

من و تو از خانواده ضعیفی هستیم و ممکن است فردا در فوتبال آسیب ببینی و دیگر نتوانی ادامه دهی و آن روز ماشین به درد تو نمی خورد و اگر سرمایه گذاری نکنی زندگی ات سخت می شود. ضمن اینکه خوش تیپ و جوان هستی و معرض خطر. این مسیر تو را از هدفت دور می کند. تو می توانی سالها پول دربیاوری و به پدر و مادرت و اقوامت کمک کنی.
بهتر است یک مغازه بخری، خب آن زمان 10 میلیون پول فرهاد پول خوبی بود. از کنار همان مغازه هم می توان به خانه و ماشین رسید. البته همان روزها آقای پدرخوانده مطبوعات علیه من مطلب زد که چرا مایلی کهن چنین حرفهایی زده و برخورد کرده است؟

وی در ادامه افزود:من با علیرضا جهانخش حرف می زدم. گفتم شما در هلند چگونه تحت نظر باشگاه خود هستید. می گفت: در آنجا به ما GPS وصل می کنند.شما بروید از مهدی امیرآبادی بپرسیدنحوه برخورد ما با آنها چگونه بود؟ خیلی از این بچه ها ما خانه دارکردیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان