بازدید 3077

کار سوریان به اما و اگر کشید!

حمید سوریان در دور دوم رقابت‌های جهانی گزینشی کشتی المپیک 2016 برزیل شکست خورد.
کد خبر: ۵۸۲۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 22 April 2016
با شکست حمید سوریان در رقابت های جهانی گزینشی المپیک کار او برای کسب مجوط به اما و اگر کشیده شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های جهانی گزینشی کشتی المپیک 2016 برزیل از ساعت 4:30 بامداد امروز (جمعه) در اولان باتور مغولستان آغاز شده است که امیر قاسمی منجزی در نخستین دیدارش به پیروزی دست یافت، اما حمید سوریان بعد از پیروزی در دور اول در دور دوم شکست خورد.

در وزن 59 کیلوگرم، حمید سوریان در دور نخست مقابل رومن آمویان کشتی‌گیر کهنه کار ارمنستانی و دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن با نتیجه 7 بر 4 پیروز شد، اما در دور دوم با نتیجه 9 بر 4 مغلوب آیو آنگلوف بلغارستانی دارنده مدال طلای 2013 جهان شد. سوریان باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا برای کسب عنوان سوم و سهمیه المپیک مبارزه کند.

پیترمودوس از مجارستان، هاک کیم از کره جنوبی و المراد تسمراداف ازبکستانی دارنده مدال نقره جهان نیز در گروه سوریان قرار دارند. در این وزن 23 نفر وزن کشی کردند.

در وزن 130 کیلوگرم که 17 نفر وزن کشی کرده‌اند، امیر قاسمی منجزی در دور اول دیل ریو از آرژانتین را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد. وی در دور دوم نی با نتیجه 2 بر صفر بالینت لام از مجارستان را مغلوب کرد تا در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف مامی جان عبدالله‌یف از ازبکستان برود. قاسمی چندی پیش در مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا این کشتی‌گیر را با نتیجه 3 بر صفر شکست داده بود.

نفرات اول تا سوم هر وزن در این رقابت‌ها سهمیه حضور مستقیم در المپیک 2016 برزیل را کسب می‌کنند. آخرین مرحله مسابقات گزینشی المپیک روزهای 17 تا 19 اردیبهشت ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر