با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی
با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir )
برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را
برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که
نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:بنده سال گذشته نسبت به ثبت نام دو تلفن در مرکز شهید غریبی تهران واقع در قیطریه اقدام نمودم. پس از قریب به 8 ماه بالاخره تلفن های اینجانب را با استفاده از دستگاه پی سی ام تحویل نمودند. لیکن یکی از خط ها زنگ نمی خورد و دیگری شماره نمی گیرد. در واقع هر دو به نوعی یک طرفه اند. بعد از چند ماه پیگیری حضوری و نیز از طریق تلفن 20117 پیگیری هیچکس جوابگو نبوده و ظاهرا هیچکس در این مرکز مسول حل مشکل مشترکین نیست و خطوط همچنان خرابند و فقط می گویند بروید ما درستش می کنیم و دیگر هیچ. قریب به اتفاق کارکان این مرکز بسیار رفتار ناشایستی با مشترکین داشته و حتی ریاست قبلی مرکز با داد و بی داد ارباب رجوع را از اتاقش به بیرون هدایت می کرد. با تشکر از پیگیری شما
پاسخ:باسلام
احتراما ، در پاسخ به نامه ارسالی آن سایت خبری به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران ، مشکل خرابی شماره تلفن های اعلام شده از سوی مشترک محترم در تاریخ 21 فروردین ماه با تعویض RU مرتفع شد و خطوط تا سرداخله ساختمان تحویل مشترک گردید.
محمدرضا بیدخام
مدیرکل روابط عمومی