بازدید 89498
۳

بانک مرکزی:قرعه کشی سپرده وین پس از تعطیلات انجام شده

کد خبر: ۵۸۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 20 April 2016
با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

با سلام ، بانك سامان حسابى به عنوان وين كارت جهت قرعه كشى بر اساس ميزان تراكنشهاى انجام شده در طى يك روز داشت كه با افزايش ميانگين موجودى مشترى در طول يك ماه شانس برنده شدن وى افزايش پيدا ميكرد ، اين قرعه كشى هر ماه انجام ميشد و طبيعتا هم هيچ سود بانكى به آن تعلق نمى گرفت ، تا اينكه پس از چند ماه و درز اخبارى از قبيل برنده شدن چندين فرد در چند قرعه كشى متوالى به يكباره بدون هيچ اطلاع رسانى قرعه كشى فروردين ماه اين بانك كنسل شد . حال پرسش اين است چه كسى پاسخگوى افرادى امثال بنده مى باشد كه اين ماه نيز مانند ماههاى قبل بخش زيادى از دارايى خود را با گذشت از سود آن در اين حساب گذاشتم تا شانس برنده شدنم افزايش پيدا كند . با يك حساب ساده متوجه ميشويم كه در ماه آخر كه قرعه كشى انجام نشده است چه سود هنگفتى نصيب بانك شده است ، حكم شرعى  اين سود كه بدون رضايت مشترى است چيست ؟ بهتر نيست اين بانك حداقل سود كوتاه مدت ماهى كه قرعه كشى انجام نشده است را به حساب مشتريان واريز ميكرد ؟

پاسخ:

باسلام ، احتراما بازگشت به نامه شماره 113/460در خصوص اعتراض مخاطب محترم تابناک به عدم برگزاری قرعه کشی سپرده وین بانک سامان به اطلاع می رساند ، دور آخر از سری دوم قرعه کشی سپرده وین طبق روال هرماه و پس از تعطیلات نوروزی انجام شده است. اسامی برندگان در صفحه وین سایت بانک سامان درج شده است.

لینک اعلام برندگان :
http://www.sb24.com/fa/news/samanbank-win15

اداره روابط عمومی بانک مرکزی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
آدرس رو میزنه یافت نشد
سلام. قرعه کشی انجام شده در فروردین مربوط به تعیین برنده های ماه اسفند سال قبل بوده است. منهم مثل این دوست عزیز در ماه فروردین سال 95 هرچه داشتم ریختم به حساب وین کارت سامان تا برنده ماه فروردین 95 باشم. قرعه کشی همیشه از فتم ماه بعد انجام میگرفت. بعد از هفتم اردیبهشت تازه بانک سامان اعلام کرد که برای فروردین قرعه کشی نمیکند ولی در عوض امتیاز وفاداری میدهد. پس برای ماه فروردین بدون اطلاع قبلی برنده وین کارتی نبود. ضمن اینکه اسم برنده های هریک از شعب مثلا شعبه شهید بهشتی تهران را چک کنید میبینید که برنده ها هر ماه تکراری و بین چندنفر خاص است. لطفا منتشر و یگیری نمایید.
صندوق قرض الحسنه جاوید شعبه صف واقع در تهران خیابان جمهوری اول خیابان صف از مادر مرحوم اینجانب که خانم
سالمند و مبتلا به سرطان معده و بیماری قلب بوده و بدون داشتن یک ریال نفع مادی از سالها قبل ضامن اقوام و دوستان برای گرفتن وام بوده مبلغ ده میلیون تومان به صورت صوری وام پرداخته تا زائرسرای اختصاصی در مشهد مقدس
بسازد و مادر بنده (خانم زریندخت صحت) 9 قسط 250 هزار تومانی پرداخته و در شهریوز 93 مرحوم شده اما صندوق جاوید صف با کمال وقاحت باز هم کمافی السابق در هر ماه 250 هزار تومان از حساب مادرم که مربوط به مسدودی وام
دیگران بوده برداشته و میگوید بروید یک خیر پیدا کنید تا پول شما را بدهد! به داد بنده و دو خواهر ناشنوایم برسید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر