بازدید 7979
۱

بازگشت نابغه محروم شده وزنه برداری ایران بعد از سالها!

پدرش دست روی قرآن می گذاشت و می خواستند به همه بفهمانند که سعید این کاره نیست.دوپینگ؟مگر می شود؟اما نشد که نشد.
کد خبر: ۵۸۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 19 April 2016
زمان زیادی نمانده است.شاید در همین خرداد ماه یک رای صادر شود تا سعید علی حسینی به دنیای وزنه برداری برگردد.
چند سال پیش شرایط آنقدر سخت بود که سعید علی حسینی فقط اشک می ریخت.کاری از دستش بر نمی آمد.در بهترین دوران،در بهترین شرایط و در بهترین روزهای آمادگی ، دوپینگش مثبت از آب در آمد.حاشیه زیاد بود و او هرگز زیر بار این نرفت که دوپینگ کرده است.
قسم می خورد،پدرش دست روی قرآن می گذاشت و می خواستند به همه بفهمانند که سعید این کاره نیست.دوپینگ؟مگر می شود؟اما نشد که نشد.

بازگشت نابغه محروم شده وزنه برداری ایران بعد از سالها!
رای فدراسیون جهانی همانی بود که قبلا اعلام شده بود.سعید محروم شد.ورزش حرفه ای را کنار گذاشت و چسبید به درس. او حالا تصمیم گرفته دکتر شود و ...
روزها گذشت و گذشت و سعید علی حسینی به خاطر دل خودش وزنه می زد. وزنه می زد تا شاید روزی بتواند دوباره برگردد.برگردد و به همه بفهماند که حقش را خورده اند.در چند ماه گذشته اتفاق های زیادی افتاد.
قانون جدیدی که وادا تصویب کرد جرقه ها را زد،امیدها را زنده کرد و سعی را به تکاپو انداخت.تکاپو برای بازگشت دوباره:«وقتی فهمیدم قانون جدیدی گذاشته اند انگیزه ام دو برابر شد.تمریناتم را سخت تر کردم و حالا منتظر هستم تا روزهای خوب از راه برسد.»

خرداد ماه تاماش آیان به ایران می آید.برای مسابقات جام فجر. قرار است یکی از محوریت های گفت و گو با رییس فدراسیون جهانی بحث محرومیت او باشد.

خودش در مواجهه با این خبر می گوید: « خدا را شکر می کنم که اتفاق های خوبی دارد می افتد.این روزها فقط تمرین می کنم و می خواهم آماده باشم.آماده آماده تا اگر محرومیتم بخشیده شد چیزی کم نداشته باشم.
همه دارند تلاش شان را می کنند.همین چند وقت پیش بود که آقای مرادی با پدرم تماس گرفت و گفت که به زودی جلسه ای در این مورد با تاماش آیان برگزار می شود و حتما باید من و پدرم هم در آن حضور داشته باشیم.امیدوارم که اتفاق های خوبی در این جلسه بیفتد.اتفاق هایی که منجر به بخشش محرومیت من شود.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
خدا پشت پناهنت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس