بازدید 3692

فرار لستر از شکست در روز اخراج واردی

با این تساوی 2-2 لستر با 73 امتیاز کماکان خود را در صدر جدول می بیند و وستهم نیز با این نتیجه با 52 امتیاز در رده ششم قرار دارد.
کد خبر: ۵۸۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸ 17 April 2016
از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلستان، تیم صدرنشین لستر سیتی برابر وستهم به تساوی خانگی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، بازی در استادیوم خانگی لستر سیتی برگزار می شد و در 17 دقیقه ابتدایی همگان بازی متعادلی را شاهد بودند، هر چند که دو تیم فرصت های نه چندان جدی روی دروازه یکدیگر خلق می کردند اما این آبی پوشان لستر سیتی بودند که در هجدمین دقیقه مسابقه موفق به گلزنی شدند. جیمی واردی بهترین گلزن این فصل روباها توانست از روی ضد حمله ای که از دروازه تیمش پایه ریزی شده بود روی پاس در عمق کانته توپ را وارد دروازه وستهم کند. شاگردان رانیری که با کسب پیروزی در این بازی فاصله خود را با قهرمانی تنها یک گام دیگر می دیدند سعی داشتند از گل خود مراقبت و بازی را از فشار بی اندازند. نیمه اول با همان یک گل تیم لستر سیتی به پایان رسید.

فرار لستر از شکست در روز اخراج واردی

در نیمه دوم و روی ارسال کریستین فوچس لستر می توانست توسط روبرت هودس، مدافع پیش تاخته خود به گل دوم برسد که این مهم اتفاق نیوفتاد. دقایقی بعد جیمی واردی در مقابل دروازه خالی وستهم نتوانست ضربه آخر را بزند. در دقیقه 56 داور مسابقه گلزن لستر را از زمین مسابقه اخراج کرد. روی کورسی که جیمی واردی و آنجلو اوگبونا گذاشته بودند، واردی در محوطه جریمه وستهم سرنگون شد که داور این صحنه را تمارض تشخیص داد و با دادن کارت زرد دوم زمینه خروج واردی را فراهم کرد.

آبی پوشان لستر که حالا ده نفره شده بودند بازی را در اختیار وستهمی ها می دیدند. خط دفاع لستر که روز کم اشتباهی را سپری می کرد در 84 مین دقیقه خطای پنالتی داد تا اندی کارول از روی ضربه پنالتی بازی را 1-1 به تساوی بکشاند.

2 دقیقه بعد آرون کِرِسوِل روی توپ ارسالی از کنار ها با استپی زیبا و ضربه ای فوق العاده وستهام را صاحب گل دوم کرد تا به یک باره همه چیز تغییر کند. بازی که می رفت با پیروزی وستهم تمام شود سرانجام باز هم رنگ گل به خود دید. این بار لسترسیتی بود که با ضربه اویوا از روی نقطه پنالتی به گل می رسید و موفق شده بود با کسب یک امتیاز از شکست خانگی جلوگیری کند.

با این تساوی 2-2 لستر با 73 امتیاز کماکان خود را در صدر جدول می بیند و وستهم نیز با این نتیجه با 52 امتیاز در رده ششم قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار