بازدید 3261

نوشاد در المپیک برادرش را تنها می گذارد؟

عالمیان حریف بازیکن هندی نشد. نوشاد با این شکست نزدیک شانس رسیدن به المپیک را کم کرد . محجوبه عمرانی دیگر بازیکن ایرانی بود که روز گذشته از دور رقابت‌ها کنار رفت. پیش از این نیما عالمیان و ندا شهسواری سهمیه المپیک را در مرحله اول کسب کرده بودند و جواز نوشاد می تواند برای اولین بار سه نماینده از پینگ پنگ ایران به المپیک بفرستد.
کد خبر: ۵۸۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 16 April 2016

نوشاد عالمیان، ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در دیداری که برای کسب سهمیه المپیک برگزار شد، مقابل «کمال» از هند قرار گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، در این دیدار که در مرحله دوم مسابقات انتخابی و در هنگ کنگ برگزار شد، نوشاد گیم اول را 14 بر 12 پیروز شد،  اما در گیم دوم این حریف هندی بود که 11 بر 6 به برتری دست یافت.

عالمیان در بازی سوم و چهارم هم بسیار خوب کار کرد و با برتری 11 بر 3 و 11 بر 7 اجازه خودنمایی به حریفش که رنکینگ 61 دنیا را در اختیار دارد، نداد.

در گیم پنجم و ششم بازیکن هندی بازی برتری را به نمایش گذاشت و با بردهای 11 بر 4  و 11 بر 7 حساب کار را 3 بر 3 کرد.گیم هفتم را بازیکن هندی بهتر آغاز کرد و توانست در پایان 11 بر 7 پیروز شده و در مجموع 4 بر 3 برنده بازی شود.

محبوبه عمرانی دیگر بازیکن ایرانی بود که روز گذشته از دور رقابت‌ها کنار رفت.پیش از این نیما عالمیان و ندا شهسواری سهمیه المپیک را در مرحله اول کسب کرده بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها