بازدید 9848
۵

پای سنگ پای ایران به آمریکا باز شد

بر اساس آمار گمرک در سال گذشته 149 هزار و 458 تن کالا به ارزش 149 میلیون و 751 دلار از ایالت متحده آمریکا به ایران وارد شد.
کد خبر: ۵۸۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 16 April 2016
بر اساس آمار گمرک در سال گذشته 149 هزار و 458 تن کالا به ارزش 149 میلیون و 751 دلار از ایالت متحده آمریکا به ایران وارد شد.

به گزارش میزان، ارزش ریالی این میزان واردات کالا 446 میلیارد و 379 میلیون و 87 هزار رو 954 تومان در گمرک ثبت شده است.

بر اساس این گزارش گاو شیری، قزل آلا، برنج، تخم چمن برای کشت، انواع واکسن، دارو، فراورده های آرایشی، فراورده های دندانسازی، اجزا و قطعات توربین بخار، رایانه لوحی، قایق های تفریحی و ورزشی، دستگاه های پزشکی، دریچه قلب، ادوات بازی بولینگ، تردمیل و قطعات منفصله برای تولید ماشین آلات از جمله کالاهای وارداتی از کشور آمریکا هستند.

همچنین در مدت یاد شده تنها 350 تن کالا به ارزش 10 میلیون دلاراز ایران به آمریکا صادر شد.

مبل، سنگ پا، مربا، ژله، مارمالاد، زعفران، چای کیسه ای، انگور خشک کرده، خرما، پسته، گل و غنچه گل، انواع کف پوش، زرشک تازه و میگو از جمله کالاهای صادراتی ایران به ایالت متحده آمریکا در مدت یاد شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
فراورده های آرایشی،قایق های تفریحی و ادوات بازی بولینگ را برای چی وارد کرده اند؟ واقعا ورود این نوع کالا ها واجب است؟!!!!!!!!!!!!!
نمیشه مثل ترکیه ظرفهای مخصوص غذای گربه بسازید یا وارد کنید که توی همه پارکها بگذارید داخلش هم غذای خشک مخصوص گربه بریزید ( که می توانید از کشورهای مختلف شاید حتی مجانی هم بگیرید ) تا این حیوانات زبان بسته بتوانند به زندگی خود ادامه دهند ! خواهش می کنم یک همچه بحثی را انجام دهید شروع کنید شاید راهی تازه در جهت حیوان دوستی باز شود
چه صنعتی داریم ما!!!!!!!!!!!!!!
خیلی جالبه ما 350 تا فرستادیم 10 میلیون- اونا 149.5 هزار تا فرستادن 149 میلیون. یعنی چیزی که از اینجا رفته دهها برابر ارزشش بیشتره
کوفت هم نباید به امریکا بدهیم چه رسد به سنگ.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار