بازدید 4176

حمله بازیگر سینما به فوتبال ایران در ویژه برنامه داربی!

این هم از شاهکارهای تلویزیون ایران است که غیر از اینکه حق مسلم فوتبال برای پخش زنده آنها را نمی دهد ، به این شکل کیفیت آن را هم از زبان افراد ناکارشناس و بی ربط زیر سوال می برد.
کد خبر: ۵۸۱۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 15 April 2016
شبکه سوم سیما در ویژه برنامه پیش از داربی 82 گروهی از بازیگران سینما و تلویزیون را به استودیو دعوت کرد تا جنبه تفریحی برنامه برای بینندگانش را بالا ببرد اما کسی فکر نمی کرد در این برنامه فوتبالی ، حرفی علیه کیفیت فوتبال مطرح شود!

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که مجری برنامه پیمان یوسفی با از امیرعلی دانایی بازیگر نه چندان باسابقه و نه چندان معروف خواست تا دلیل کم تماشاگر شدن فوتبال ایران در حالیکه سینما رشد مخاطب داشته را بگوید، این بازیگر سطح کیفیت پایین بازی های داخلی را دلیل این موضوع دانست و گفت سینمای ایران با تولیدات خوبش(!) موفق شده نظر مثبت مردم را جلب کند.

این در حالیست که بسیاری از کارشناسان حوزه سینما، عدم اقبال مخاطب به فیلم های ایرانی را دلیل ورشکستگی بسیاری از فیلم ها و فیلمسازان می دانند.

به هرحال این هم از شاهکارهای تلویزیون ایران است که غیر از اینکه حق مسلم فوتبال برای پخش زنده آنها را نمی دهد ، به این شکل کیفیت آن را هم از زبان افراد ناکارشناس و بی ربط زیر سوال می برد. مشخص نیست این رویه صداوسیما تا چه زمانی ادامه خواهد داشت که یک بازیگر سینما برای موضوع مهمی چون افت مخاطبان رشته فوتبال و سطح فنی مسابقات روی آنتن زنده و در ساعتی پرمخاطب، اعلام نظر شخصی کند؟




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی