بازدید 4585

راهکارهای بازگردندان پول مردم در پروژه پدیده شاندیز

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تسریع در حل مشکلات پدیده شاندیز گفت: با فروش سهام جدید، اموال و املاک ؛زمینه بازگردندان پول مردم در پروژه "پدیده شاندیز" فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵ 15 April 2016
موسی‌الرضا ثروتی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص موضوع پدیده شاندیز افزود: در ماه های پایانی سال گذشته 200 تن از نمایندگان مجلس در نامه‌ای از رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و وزاری اقتصاد و کشور درخواست رسیدگی به موضوع "پدیده شاندیز" را داشتند و  خواستار فراهم آوردن زمینه بازگرداندن سرمایه‌های مردم شدند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با توجه به اخبار شنیده شده،نامه ای در این رابطه به استانداری ارسال شده که براین اساس هیئت مدیره جدید تشکیل شده  و این هیئت مدیره باید برنامه ریزی برای فروش سهام جدید و اموال و املاک داشته باشد.

این نماینده مردم درمجلس نهم،افزود:با فروش سهام جدید و اموال و املاک زمینه بازگردندان پول مردم فراهم خواهد شد.

ثروتی با تاکید برلزوم تسریع در تعیین تکلیف رسیدگی به "پدیده شاندیز"،تاکید کرد: در صحن علنی تذکر دادم که رئیس جمهور زمینه بازگرداندن پول مردم در موضوع "پدیده شاندیز" را فراهم کند.

موسی الرضا ثروتی
 

راهکارهای حل مساله پدیده شاندیز

وی افزود: صدور مجوز برای فروش ساختمان و تبلیغات و همچنین پذیرش سهام جدید از سوی هیئت مدیره، فروش سهام و جذب سرمایه گذار از راهکارهای تسریع در بازپرداخت پول مردم در "پدیده "شاندیز است.

عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، افزود: پروژه ی "پدیده شاندیز" در حدود 2 هزار و ششصد میلیارد تومان پول می خواهد تا کار در این رابطه به سرانجام برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل