بازدید 4999
۱
حاشیه

ستاره گلزن وملی پوش، پول اجاره خانه نداشت و به شهرستان برگشت!

از چندی قبل گفته می شد یکی از بازیکنان شهرستانی و جوان نفت به دلیل مشکلات و هزینه های زندگی در تهران به شهرستانی گرمسار برگشته است حالا مشخص شده این بازیکن همان ارسلان مطهری بازیکن معروف است که در تیم فوتبال امید ایران نیز بازی های درخشانی انجام داد و در لیگ قهرمانان آسیا فصل قبل،خوش درخشید.
کد خبر: ۵۷۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 10 April 2016
بازیکن ملی پوش تیم نفت تهران که نزدیک به یکماه است در تمرینات این تیم شرکت نمی کند، به خانه پدری اش برگشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، از چندی قبل گفته می شد یکی از بازیکنان شهرستانی و جوان نفت به دلیل مشکلات و هزینه های زندگی در تهران به شهرستانی گرمسار برگشته است حالا مشخص شده این بازیکن همان ارسلان مطهری بازیکن معروف است که در تیم فوتبال امید ایران نیز بازی های درخشانی انجام داد و در لیگ قهرمانان آسیا فصل قبل، گلهای زیادی یه ثمر رساند.

مطهری از تاریخ 26 اسفندماه سال 94 تا امروز در تمرینات نفت شرکت نکرده است. رحیم ایرانیان، سرپرست تیم نفت در این باره گفت: ارسلان از مشکلات باشگاه ناراحت است و واقعیت این است چون در تهران مسکن نداشت و نمی توانست تنهایی از پس هزینه های زندگی در پایتخت برآید، به شهرش گرمسار و نزد خانواده اش برگشته است. 

ستاره گلزن وملی پوش، پول اجاره خانه نداشت و به شهرستان برگشت!

سرپرست تیم نفت ادامه می دهد: اعضای کادرفنی با او در تماس هستند و از او خواسته اند به تمرینات برگردد اما وقتی پولی در بساط ندارد، نمی تواند کاری انجام دهد. ارسلان به همین خاطر در دو بازی قبلی هم غایب بوده است و ما واقعا نگرانش هستیم.

ایرانیان در پایان می افزاید: مدیران باشگاه نفت باید هرچه زودتر فکری انجام دهند. چند روز دیگر بازی داریم ولی تکلیفمان روشن نیست. بازیکنان با تعصب مثال زدنی کار را جلو می برند اما این مشکلات اذیتمان می کند. الان اگر فوتبال ارسلان مطهری نابود شود، چه اتفاقی می افتد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
این فوتبالیستها دیگه شورش رو در آوردن. پول برای اقامت و تهران نداشت؟
خب توقعش رو یک مقدار میاورد پایین آپارتمان با سونا و جکوزی شمال تهران رو فعلا بیخیال میشد.
طرف میاد تهران کارگری میکنه از پس هزینه اقامت هم بر میاد اونوقت این فوتبالیستها دایم در حال نالیدن هستن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی