بازدید 2842

پتروشیمی برنده داربی اول خوزستان در فینال لیگ بسکتبال

با توجه به رتبه بالاتر پتروشیمی در رده بندی لیگ آنها در دو بازی اول میزبان هستند و برهمین اساس از ساعت 16 در سالن اندیشه به مصاف میهمان خود نفت آبادان رفتند.
کد خبر: ۵۷۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 10 April 2016
نخستین بازی مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال را پتروشیمی از نفت آبادان برد.

به گزارش تابناک ورزشی، مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال از امروز آغاز شد که در آن دو تیم خوزستانی پتروشیمی بندرامام و نفت آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 77 بر 71 به سود پتروشیمی به پایان رسید.

با توجه به رتبه بالاتر پتروشیمی در رده بندی لیگ آنها در دو بازی اول میزبان هستند و برهمین اساس از ساعت 16 در سالن اندیشه به مصاف میهمان خود نفت آبادان رفتند.

پتروشیمی با ترکیب ادگار سوسا،‌ سعید داورپناه، بهنام یخچالی، آرمان زنگنه و حامد حدادی وارد میدان شد و در سوی دیگر نفتی‌ها با زلاتکو، مهراد آتشی،محمد جمشیدی، محمد حسن زاده و پوپویچ کار را آغاز کردند.

در کوارتر اول نفتی‌ها بهتر از حریف خود آغاز کردند و حتی 11 بر 2 پیش افتادند، اما در ادامه کار بازی را در اختیار گرفتند و توانستند ضمن جبران اخلاف به وجود آمده 20 بر 15 کوارتر اول را پیروز شوند.

در کوارتر دوم بازی برابر پیش رفت و حتی نفتی‌ها در امتیاز 26 بر 24 هم پیش افتادند، اما خطاهای پی در پی یاران این تیم و اعتراض حماد سامری و عملکرد خوب حامد حدادی پتروشیمی را بار دیگر پیش انداخت، اما در نهایت این نفتی ها بودند که 15 بر 14 این کوارتر را به نفع خود به پایان رساندند. حدادی با کسب 12 امتیاز پر امتیازترین بازیکن میدان بود در نیمه اول بود.

کوارتر سوم با بازی خوب پتروشیمی آغاز کرد و آنها اختلاف 4 امتیازی کوارتر دوم را با سه امتیازی زیبای بهنام یخچالی و نمایش خوب حامد حدادی به 10 امتیاز هم رساندند، اما در دقایق پایانی نفتی ها با حرکات انفجاری محمد جمشیدی و عملکرد فوق العاده  او اختلاف را تا 6 امتیاز کاهش دادند و در نهایت ان کوارتر را 20 بر 18 به میزبان خود واگذار کردند.

در کوارتر چهارم که اوج حساسیت بازی بود دو تیم پایاپای پیش رفتند و در حالی که یک دقیقه به پایان بازی مانده بود بازی با 2 امتیاز اختلاف به سود پتروشیمی در جریان بود و پرتاب‌های پنالتی یخچالی اختلاف را به 4 رساند.

کمتر از 20 ثانیه مانده بود که آرن داودی با دریافت پنجمین خطای خود از بازی اخراج شد و با خطای پرتعداد نفتی‌ها در ثانیه های پایانی این پتروشیمی بود که در نهایت با پرتاب‌های پیاپی پنالتی 77 بر 71 برنده نخستین فینال شد.

بازی دوم دو تیم فردا ساعت 15 باز هم به میزبانی پتروشیمی برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار