بازدید 2581

یزدانی: شاید به المپیک نرسم

امروز هم بعد از حضور در کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی - ورزشی اعلام شد که نباید در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت کنم. دکتر کیهانی هم گفت باید پای مصدومم جراحی شود که در صورت عمل، المپیک را از دست خواهم داد و بهترین کار این است که با فیزیوتراپی درمان را انجام دهم.
کد خبر: ۵۷۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 10 April 2016
رضا یزدانی می گوید: مصدومیتم جدی است و شاید به المپیک نرسم.
به گزارش تابناک ورزشی، رضا یزدانی چند روز پیش دچار آسیب دیدگی شد تا جایی که این شایعه مطرح شد در آستانه مسابقات انتخابی شاید برخی از ملی پوشان خود را به آسیب دیدگی زده اند.
یزدانی در این باره می گوید:در حالی که در جویبار خودم را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آماده می‌کردم در حین تمرین از ناحیه آشیل پای راست دچار آسیب دیدگی شدیدی شدم که بعد از گرفتن MRI با دستور پزشک و فدراسیون کشتی به تهران آمدم و مجددا توسط دکتر کیهانی معاینه شدم.

وی ادامه داد: امروز هم بعد از حضور در کمیسیون پزشکی فدراسیون پزشکی - ورزشی اعلام شد که نباید در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شرکت کنم. دکتر کیهانی هم گفت باید پای مصدومم جراحی شود که در صورت عمل، المپیک را از دست خواهم داد و بهترین کار این است که با فیزیوتراپی درمان را انجام دهم.

یزدانی تصریح کرد: آسیب دیدگی‌ام به قدری شدید است که شاید المپیک را هم از دست بدهم، اما همه چیز در روزهای آینده مشخص خواهد شد و از مردم می‌خواهم دعا کنند تا بتوانم دوباره به تشک کشتی برگردم.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل