بازدید 4498

یوونتوس ، آث میلان را هشت تایی کرد!

یوونتوس به هشتمین پیروزی متوالی خود برابر میزبان پرآوازه اما بحران زده رسید. بانوی پیر موقتا فاصله خود را با ناپولی به ۹ امتیاز رساند و میلان نیز با توجه به شکست ساسولو در جایگاه ششم باقی ماند.
کد خبر: ۵۷۹۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶ 10 April 2016

تیم های میلان و یوونتوس در چارچوب هفته سی و دوم سری آ در سن سیرو به مصاف هم رفتند و یوونتوس به هشتمین پیروزی متوالی خود برابر میزبان پرآوازه اما بحران زده رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، یووه با این برد اختلاف را با ناپولی به 9 امتیاز رساند تا کم کم دست نیافتنی تر شود.

ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:
میلان (۲-۴-۴): دوناروما، الکس، رومانیولی، آباته، آنتونلی، مونتولیوو، کوچکا، هوندا، بوناونتورا، باکا، بالوتلی
یوونتوس (۲-۵-۳): بوفون، روگانی، بونوچی، بارتزالی، مارکیزیو، لیخشتاینر، الکس ساندرو، آساموا، پوگبا، موراتا مانژوکیچ

بازی با سوت آقای اورساتو آغاز شد. در دقیقه ۹ بازی، آباته، الکس ساندرو را جا گذاشت و ضربه وی با مهار خوب بوفون همراه بود.بازهم این بوفون بود که سه دقیقه بعد، شوت بوناونتورا، که روی یک ضربه آزاد به دست آمده بود را به خوبی مهار کرد.

در دقیقه ۱۸ مسابقه، حملات میلان نتیجه داد. سانتر خوب بالوتلی یا ضربه خوب الکس در محوطه جریمه یوونتوس همراه بود و میزبان یک بر صفر پیش افتاد.سه دقیقه بعد موراتا فرصت به ثمر رساندن گل تساوی را داشت که توپ در دستان دوناروما جای گرفت.

یوونتوس چند حمله در این مدت به سوی دروازه روسونری انجام داد که روی پاس موراتا، قفل دروازه روسونری توسط مانژوکیچ در دقیقه ۲۷ شکسته شد.

در دقیقه ۳۶ یک موقعیت گلزنی مناسب برای موراتا توسط مارکیزیو مهیا شد که داور آفساید اعلام کرد.در دقیقه ۴۱ کارلوس باکا، در صحنه ای مشکوک، در نزدیکی محوطه جریمه نقش زمین شد که البته داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

نیمه اول با نتیجه تساوی ۱-۱ به اتمام رسید. نیمه دوم با یک حمله از سوی موراتا و پوگبا شروع شد که پوگبا قدر موقعیت بیانکونری را ندانست.

در دقیقه ۵۱، بوفون در واکنشی دیدنی شوت سهمگین باکا را مهار کرد و بالوتلی در برگشت توپ را به گل تبدیل کرد اما داور خطای هند او را اعلام کرد و به این بازیکن کارت زرد نشان داد.دو دقیقه بعد نیز بازهم بالوتلی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که بازهم بوفون آماده مانع گلزنی وی شد.

در دقیقه ۶۰، پوگبا با یک شوت تیرک دروازه میلان را به لرزه در آورد.پنج دقیقه بعد بود که روی پاس مارکیزیو، پل پوگبا با ضربه ای دیدنی، گل دوم تیم مهمان را وارد دروازه دونارومای جوان کرد.دو دقیقه از این گل نگذشته بود که موراتا به دلیل احساس ناراحتی و مصدومیت جایش را به سیمونه زاتزا داد.

میلان در دو تعویض، کوین بواتنگ و لوئیز آدریانو را به جای هوندا و بالوتلی که در این مسابقه خوب، اما بدشانس بود را وارد مسابقه کرد.تمام راه های نفوذ بر روی میلان بسته شده و شاگردان میهایلوویچ موفق به ساخت موقعیت خاصی نشدند.

در پایان بدون اتفاق خاصی بازی با پیروزی یوونتوس به اتمام رسید. یوونتوس موقتا فاصله خود را با ناپولی به ۹ امتیاز رساند و میلان نیز با توجه به شکست ساسولو در جایگاه ششم باقی ماند.

یوونتوس ، آث میلان را هشت تایی کرد!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار