بازدید 4068
۲

نرخ بلیت اتوبوس‌ها شناور است

قیمت بلیت هواپیما پارسال آزادسازی شد و در بخش اتوبوسی هم نرخ بلیت اتوبوس های ویژه vip شناور است.
کد خبر: ۵۷۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 09 April 2016
وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت بلیت هواپیما پارسال آزادسازی شد و در بخش اتوبوسی هم نرخ بلیت اتوبوس های ویژه vip شناور است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، عباس آخوندی درجمع خبرنگاران افزود: قیمت بلیت اتوبوس های معمولی همان نرخ‌های مصوب خواهد بود.

وی درباره اجرای طرح‌های مسکن در بافت‌های میانی شهرها گفت: 70هزار هکتار در بافت‌های میانی ظرفیت سرمایه‌گذاری برای طرح‌های مسکن را دارد که می‌توان در مناطقی که از زیرساخت‌های آب، برق و گاز برخوردارند برای اجرای پروژه‌های مسکن استفاده کرد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: این اراضی بافت میانی ظرفیت‌های فرهنگی و تجاری هم دارد اما مورد بی‌مهری قرار گرفته‌ است.

آخوندی همچنین با اشاره به شکل‌گیری شهرهای جدید در کشور گفت: بحثی که در کنار نوسازی مراکز شهری دنبال می‌کنیم ایجاد شهرهای جدید است و در جنوب کشور هم چند شهر جدید تعریف کرده‌ایم تا از ظرفیت‌های دریایی این مناطق استفاده کنیم.

وی درباره جنبه‌های تامین مالی پروژه‌های مسکن گفت: دولت سیاست پس‌انداز را ترغیب می‌کند و خوشبختانه مردم هم استقبال خوبی کرده اند و از 7 تا 12 فروردین‌ماه که قاعدتا خانواده‌ها در تعطیلات نوروزی به سر می‌برند روزانه به طور میانگین 200 حساب پس‌انداز در صندوق پس‌انداز یکم افتتاح می‌شد.

وی افزود: این روند ادامه دارد و بعد از فروردین هم شاهد افتتاح 210 حساب به صورت میانگین در صندوق پس‌انداز یکم بودیم که این امر بیانگر این است که مردم استقبال می کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاست پس‌انداز و استفاده از تسهیلات از طریق پس‌انداز می‌تواند به اقتصاد خانواده‌ها نظم دهد ، گفت : سهم تسهیلات نسبت به میزان اقساط قابل توجه است و زوج‌ها می‌توانند از طریق سیاست پس‌انداز و افتتاح حساب در صندوق پس‌انداز یکم 240 میلیون تومان پس‌انداز کنند که این رقم می‌تواند 60 تا 70 درصد هزینه خرید خانه‌های متوسط باشد این در حالی است که در گذشته سهم تسهیلات به 15 درصد رسیده بود که در این دوره این سهم را برای خرید خانه به 70 درصد رساندیم.

آخوندی درباره میزان اقساط تسهیلات خرید مسکن گفت : این سیاست برای خانه‌دار شدن سیاست قابل قبولی است و خانواده‌ها در مدت زمان معمولی صاحب خانه می‌شوند.

وی با اشاره به افزایش نقش بنیاد مسکن در طرح‌های مسکن دولت گفت: به بنیاد مسکن پیشنهاد داده‌ایم علاوه بر فعالیت در نوسازی روستایی، اجرای طرح هادی روستایی و بازسازی خانه‌های روستایی پس از حادثه، در نوسازی بافت‌های میانی شهرها و مراکز شهرها هم فعالیت کند.

آخوندی همچنین درباره حمایت دولت از بنیاد مسکن برای اجرای طرح‌های مسکنی گفت: سال گذشته دولت چیزی حدود 50 میلیارد تومان به حساب 100 بنیاد مسکن کمک کرد و امیدواریم این رقم امسال افزایش پیدا کند.

وی درباره مسکن اجتماعی گفت: مسکن اجتماعی عبارت دیگری از مسکن محرومان است و به صورت گسترده به این حوزه ورود می‌کنیم.

آخوندی با بیان اینکه روزانه به طور متوسط 200 نفر در صندوق پس‌انداز یکم سپرده‌گذاری می‌کنند ، گفت: برای اجرای طرح مسکن اجتماعی در این دوره از دولت منتظر تصویب برنامه ششم هستیم.

وی افزود: اجرای طرح مسکن اجتماعی به اعتبارات مصوب دربرنامه ششم توسعه بستگی دارد و باید ببینیم چه اعتباری برای این پروژه در نظر گرفته می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
بیچاره دانشجو ها
همه چی تو ایران داره به اسم ازاد شدن قیمت گرون میشه جز دستمزدها.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار