بازدید 25137
بسته خبری تابناک؛

عده‌ای به "کیش" می‌روند تا انقلاب را "مات" کنند/چاپ کتاب دونالد ترامپ در ایران/مخالفت با برجام برای رضای خدا نیست

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:واگذاری 30 میلیارد متر مربع زمین دولتی بدون نظارت؛ادعای بازداشت «حذف پست جنجالی از اینستاگرام آیت الله علم الهدی»، «تعهد اخلاقی اصلاح طلبان چه بود؟»، «ذوب‌آهن اصفهان بیمه بازنشستگان را قطع کرد» و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۷۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 09 April 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

بحث برجام نیست می خواند روحانی نباشد!

قائم مقام حزب اعتمادملی خاطرنشان کرد: در قضیه حل معضل انرژی هسته‌ای که سالیان سال به صورت مشکل لاینحل در آمده بود، دیدیم که آقای دکتر روحانی، دکتر ظریف و سایر مذاکره کنندگان توانستند با جلب حمایت بزرگان نظام و با به‌کارگیری تدبیر و هوشیاری، آن مشکل بزرگ را حل کنند، اما برخی افراطیون که نمی‌خواهند آقای دکتر روحانی و دولت او به عنوان یک دولت کامیاب و موفق در میان مردم جلوه کند، شروع به تخریب غیرمنصفانه برجام کرده، شاید به هدف خود که همان نبودن آقای روحانی به عنوان رئیس‌جمهور دوره بعد باشد برسند و البته برای رسیدن به این هدف حتی حاضرند به بهانه انتقاد از برجام، دستاوردهای نظام در مواجهه با طرف‌های غربی را خدشه‌دار کنند.قائم مقام حزب اعتمادملی با بیان اینکه جمع کمی در کشور هستند که نمی‌توانند پیشرفت‌های کشور و رضایت مردم را ببینند، گفت: این عده همیشه دوست دارند مملکت در جنگ و آشوب و در اضطراب باشد.او با بیان این که برای به ثمر رسیدن بحث توافق هسته‌ای و برجام، باید شکرگزار پروردگار و قدردان مسئولانی باشیم که خطرات بزرگی را از کشورمان دور کردند، گفت:‌ برخی از مخالفان دولت که نگاه غیرمنصفانه‌ای به مسائل دارند، احساس می‌کنند دولت آقای روحانی که در سیاست خارجی موفق بوده، اگر در مباحث داخلی نیز به صورت اساسی وارد شود، می‌تواند مسائل اقتصادی و حتی سیاسی و فرهنگی را درست کند و با ایجاد رضایتمندی عمومی از اقدامات دولت، این دولت ادامه‌دار خواهد بود و چون نمی‌خواهند و نمی‌توانند توفیق‌های دولت تدبیر و امید را برتابند، به عناوین مختلف سعی در زیر سؤال بردن خدمات ارزشمند دولت دارند تا از این راه به اهداف خود برسند. این خبر در صفحه تلگرام صدای ملت منتشر شد.

خوشحالی توکلی از افت قیمت نفت
احمد توکلی -عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: وجود منابع سرشار نفت و گاز تا الان خیلی از موقعیت‌های اقتصادی و کسب و کار را از ما گرفته و از جهتی باید خوشحال بود که وضعیت فعلی قیمت انرژی حداقل ما را به این نتیجه رسانده که در دنیای جدید تکیه بر خام فروشی نفت و گاز هیچگونه تضمینی نمی‌تواند برای یک اقتصاد پویا باشد. نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کاهش قیمت نفت قطعاً دولت را اذیت می‌کند و باعث ایجاد باری به دوش مردم هم خواهد شد اما اگر بخواهیم واقعاً با آینده نگری پیش برویم این همان موقعیتی است که باید به سوی داشته‌ها و ظرفیت‌های خودمان برگردیم.این خبر توسط خبرگزاری تسنیم منتشر شد

چاپ کتاب دونالد ترامپ در ایران

دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه و پرحاشیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا این روزها با کتابی در خصوص شیوه و فنون ثروتمند شدن در قفسه کتابفروشی های تهران حضور دارد. کتاب «دو مرد با یک پیام» کتابی است از دونالد ترامپ و رابرت کیوساکی که در آن این دو میلیاردر از شیوه و فنون ثروتمندشدنشان سخن میگویند.

عده‌ای به

انتخابات هیات رئیسه معلوم می کند اصلاح طلبان برنده بودند یا اصولگرایان

محمدرضا باهنر در باره انتخابات اخیر انجام داده است. که در پی می آید: من اصولا فكر می‌كردم فضای تهران دو‌قطبی نباید بشود. فكر می‌كردم سه‌قطبی می‌شود. یك فهرست اصلاح‌طلب، اصولگرا و معتدل؛ چنان‌که در گذشته هم ما یك فهرست سوم داشتیم و هنوز هم این بحث هست و شاید جزء سؤال‌های بعدی شما باشد. اصلاح‌طلبان مدعی‌اند ما در كل كشور بردیم. ما این ادعا را قبول نداریم. البته من همیشه می‌گویم نهایتا انتخابات هیأت‌رئیسه مجلس نشان خواهد داد چه جریانی برده است.من كه همواره گفته‌ام نبود حزب قوی شناسنامه‌دار یكی از نقاط ضعف نظام مردم‌سالاری دینی است و یكی از آرزوهای من است كه دو، سه حزب قوی داشته باشیم. من حتی به رقبایم هم بارها گفته‌ام. حتی با یكی از این آقایانی كه در حصر خانگی است صحبت می‌كردم. می‌گفتم شما تلاش كنید یك حزب اصلاح‌طلبی راه بیندازید، ما هم تلاش می‌كنیم حزب اصولگرایی راه بیندازیم. این خبر در روزنامه شرق منتشر شد.

قیمت خودرو باید نصف شود
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: قیمت خودروهای داخلی نه تنها نباید افزایش یابد بلکه نرخ این محصولات باید به نصف قیمت‌های فعلی کاهش یابد.علی خاکساری اظهار کرد: خودروسازان تنها منافع خود را در نظر می‌گیرند و همواره به دنبال افزایش قیمت هستند.وی با بیان اینکه قیمت خودرو در ایران هیچ تناسبی با درآمد مردم ندارد، خاطرنشان کرد: در مقایسه با قیمت‌های جهانی و تناسب بین قدرت خرید مصرف‌کنندگان با قیمت خودرو، نرخ این محصولات در ایران حداقل دو برابر قیمت‌های جهانی است.عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: بنابراین در این شرایط شورای رقابت باید نسبت به بررسی دقیق هزینه‌های تولید خودرو در کشور اقدام کرده و قیمت خودروهای داخلی را به نصف قیمت‌های فعلی کاهش دهد.وی افزود: خودروسازان هزینه‌های سربار و غیر ضروری زیادی دارند و این هزینه‌ها را از جیب مصرف‌کنندگان تامین می‌کنند در حالیکه باید نسبت به اصلاح عملکرد خود اصلاح و هزینه‌هایشان را کاهش دهند. این خبر توسط خبرگزاری ایسنا منتشر شد.

اسقف اعظم انگلستان، فرزند نامشروع منشی چرچیل
جاستین ولبی، اسقف اعظم کانتربری و بالاترین مقام مذهبی کلیسای انگلستان در گفتگو با نشریه تلگراف، چاپ لندن اعلام کرد که فرزند نامشروع منشی شخصی وینستون چرچیل، نخست وزیر اسبق بریتانیاست. وی در این باره گفت که آزمایش ژنتیک نشان می دهد که دی.ان.ای او با منشی چرچیل ۹۹.۹۷۷۹ درصد تطابق دارد. یورونیوز در ادامه نوشت: مادر اسقف کلیسای انگلستان در واکنش به این خبر تایید کرد که کمی پیش از ازدواج تحت تاثیر شدید الکل با منشی چرچیل رابطه داشته است. اما در عین حال گفت که انتظار چنین چیزی نداشته و از شنیدن این خبر بهت زده شده است.این خبر توسط سایت انتخاب منتشر شد.

نامه پزشکی که هزینه دارو های مریض را مخفیانه بر عهده گفت
این پزشک با نوشتن نامه به داروخانه از وی خواست تا برای تقبل هزینه دارو ها با وی تماس گیرند.این خبر در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.
بسته شنبه  21 فروردین

مخالفت‌ها با برجام برای انتخابات ۹۶ است، نه محض رضای خدا
وزیر پست دولت آیت‌الله هاشمی گفت: مخالفان برجام به دنبال سیاه نمایی علیه دولت و بهره برداری از این پروژه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ است؛ یعنی طالب قدرت هستند.سیدمحمد غرضی با اشاره به تحرکات اخیر مخالفان دولت تدبیر و امید به بهانه برجام و توافق هسته‌ای، اظهار داشت: کشور ایران امروز یکی از قدرت‌های بلانظیر در غرب آسیاست و البته این قدرت به مناسبت ظهور انقلاب اسلامی و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.او افزود: برجام و توافق هسته ای ایران با گروه ۱+۵ یکی از نتایج قدرت بالای نظام است و اصولا قدرت سیاسی جمهوری اسلامی ایران نتایج متنوعی برای کشور حاصل کرده که شاید نتوان در فرصت اندک به تمام آنها اشاره کرد.کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ افزود:‌ برجام و توافق هسته‌ای نتیجه اقتدار سیاسی ملت ایران است که در طول سال‌های انقلاب اسلامی پای آن ایستاده و به آرمان‌های این انقلاب وفادار مانده‌اند. مخالفت‌هایی که در شرایط کنونی به دولت روحانی و مثلا بحث برجام و توافق هسته‌ای می‌شود، محض رضای خدا نبوده و خیر ملت در آن نیست.این خبر در ایلنا منتشر شده است.

دادستانی آلمان دو ایرانی را به جاسوسی متهم کرد
دادستانی آلمان علیه دو ایرانی به اتهام جاسوسی علیه گروهک تروریستی منافقین و جمع‌آوری اطلاعات برای دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی در برابر دادگاهی ایالتی در برلین اعلام جرم کرد.دادستانی فدرال آلمان روز جمعه با اعلام جرم علیه این دو مرد ۳۱ و ۳۳ ساله ایرانی به اتهام جاسوسی علیه گروهک منافقین مدعی شد، این دو نفر با رخنه به این گروهک تروریستی در آلمان و سایر کشورهای اروپایی، برای جمهوری اسلامی جاسوسی ‌می‌کرده‌اند.بنا بر ادعای دادستانی فدرال آلمان، این دو با نام‌های میثم پ و سعید. ر، اطلاعات کسب شده از گروهک تروریستی منافقین را به سرویس‌های مخفی جمهوری اسلامی انتقال داده‌اند.شاکیان این پرونده گفته‌اند که میثم و سعید قبلا به این گروهک وابسته بودند اما میثم.پ از ژانویه ۲۰۱۳ و سعید.ر از اوت ۲۰۱۴ به جاسوسی برای جمهوری اسلامی روی آوردند. میثم.پ از زمان دستگیری در اکتبر سال ۲۰۱۵ تاکنون در بازداشت موقت به سر می‌برد.این خبر در ایسنا منتشر شده است.

ذوب‌آهن اصفهان بیمه بازنشستگان را قطع کرد
شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با ارسال نامه ای به صندوق بازنشستگی فولاد ایران، رسماً اقدام به قطع بیمه بازنشستگان این شرکت کرد؛ در حالیکه بازنشستگان این شرکت در دوران اشتغال به عنوان شاغلان رسمی دولت، ۳۰ سال به طور ماهانه حق بیمه پرداخت کرده بود.بازنشستگان شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان که بازنشستگان رسمی کشوری محسوب می شوند و در دوران اشتغال، 30 سال حق بیمه ماهانه پرداخت کرده اند، اکنون با تصمیم شرکت ذوب آهن اصفهان از پوشش بیمه درمانی حذف شدند.حدود دو سالی است که بیمه بازنشستگان ذوب آهن اصفهان نیز در کنار پرداخت حقوق آنها با اختلال همراه است و گاه و بیگاه مسئولان امر از رسیدگی و رفع این مشکل در آینده ای نزدیک خبر می دهند. در این مدت، پرداخت هرگونه وجه درمانی برای بازنشستگان ذوب آهن اصفهان بدون پوشش بیمه و به صورت کاملا آزاد صورت می گرفت و مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد ایران اعلام کردند که تا رفع این مشکل، فیش ها قبوض پرداختی به صورت آزاد را بازنشستگان ارائه دهند تا هر زمان شرکت سهامی ذوب آهن وجوه مقرر شده برای پوشش بیمه ای را پرداخت کرد، این فیش ها و فاکتورها پرداخت شود.گزارش های مردمی حاکی از این است که بروز بیماری در این مدت و عدم وجودپوشش بیمه ای موجب شد تا بسیاری از خانواده های بازنشسته به امید تحت پوشش قرار گرفتن دوباره، بیماری خود را تحمل کرده تا وجه آزاد برای درمان خود پرداخت نکنند و در زمانی که پرداخت مستمری بازنشستگان با تأخیر همراه است از صرف هزینه درمانی و فشار به خانواده جلوگیری شود.خبرگزاری تسنیم این گزارش را منتشر کرده است.

یک رییس شورای شهر کشته شد
مهدی درستی رییس شورای جوان شهر رامجرد که به اتفاق خانواده به تفریح رفته بود با عده‌ای جوان مزاحم درگیر شد و به طور ناجوان مردانه به قتل رسید.به گفته خانواده مقتول اراذل اوباشی که با آنها درگیر شدند بیش از ده نفر بودند که مزاحم آنها شدند و پس از درگیری یکی از مزاحمین با کارد، رگ گردن وی را می زند.گفتنی است قاتل فردی سابقه دار است و پس از قتل از مسیر فرعی منتهی به مرودشت قصد فرار داشته که به همت ماموران نیروی انتظامی با هم دستانش دستگیر شدند.این حادثه غروب پنجشنبه در تفرجگاه تیرباغ واقع در بخش درودزن از توابع شهرستان مرودشت رخ داده است.باشگاه خبرنگاران این خبر را منتشر کرده است.

دین اسلام به بیت المال بیشتر حساس است تا بدحجابی
محمدتقی فاضل میبدی نسبت به سخنان اخیر آیت‌الله علم الهدی مبنی بر آنکه بدحجابی گناهی بدتر از اختلاس است، گفت: دین مبین اسلام آن‌قدر که در مسائل مالی و حقوقی مردم و بیت‌المال حساس است در سایر موارد نظیر بدحجابی حساس نیست. متأسفانه آن‌کسی که می‌گوید بدحجابی گناهی بدتر از اختلاس است توجه به این نکته نداشته است.عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم همچنین به خطبه‌های حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه اشاره کرد و افزود: در این کتاب ارزشمند حضرت علی آن‌چنان‌که بر مسائل مالی و بیت‌المال تأکید داشتند در خصوص حجاب نداشته‌اند. ایشان در این کتاب نفرموده‌اند که باید علیه بدحجابی مبارزه کرد یا زنان را مجبور به رعایت حجاب کنیم ولی بارها و بارها مسئولان دولت خود را به حفظ بیت‌المال و حقوق مالی مردم سفارش کردند و هرجایی که فهمیدند حاکمی در دچار تخلفات مالی شده است یا حقوق بیت‌المال را تضییع می‌کند به‌شدت با او برخورد و مسئله را علنی کرد. سایت رویداد 24 این خبر را منتشر کرده است.

عده‌ای به "کیش" می‌روند تا انقلاب را "مات" کنند
عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد با تأکید بر این‌که عده‌ای می‌خواهند جامعه آرمانی و ایده آلی دیگری را برای ما ترسیم کنند، گفت: هنر آن‌هایی که تفریحشان را دفاع از مظلومان سوریه می‌بینند، پذیرفتنی است اما کسی که به کیش می‌رود، باید از آن فرصتی برای کیش کردن شیطان بسازد؛ نه این‌که در کیش در پی مات کردن انقلاب باشد.وی تأکید کرد: امروز عده‌ای به کیش می‌روند تا انقلاب را مات کنند و کسی دیگر به کیش می‌رود تا شیطان را کیش و مات کند. آن‌هایی که می‌خواهند با انقلاب در بیفتند اطمینان داشته باشند که مردم، انقلاب و نظام را رها نخواهند کرد.نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: ما خاطرات تلخ شیطنت‌های بنی‌صدر را فراموش نمی‌کنیم و در یک مقطع کوتاهی سیاهی لشگری هم دور او جمع شدند؛ اما نظام بنی‌صدر را کیش و مات کرد و بساطش را برچید.امام‌جمعه قزوین در این خصوص تأکید کرد: این مردم دست از سیره اهل بیت، انبیاء، امام و حمایت از رهبری، ولایت و بندگی بر نخواهند داشت و کینه و عداوتشان با امریکا پایان یافتنی نیست.سایت نو اندیش این خبر را منتشر کرده است.
 
تردد منتخب مانتویی با روسری سبز در مجلس!

در راهروهای مجلس شنیده شده که اخیرا یکی از منتخبان زن مجلس دهم، در راهروهای مجلس تردد داشت که نوع پوشش و رفتار وی باعث اعتراض برخی نمایندگان فعلی شده است.در همین زمینه یک نماینده زن فعلی مجلس گفت: این منتخب زن مانتو بر تن و یک کت زنانه هم در دست داشت. همچنین روسری سبز و چهره ای متفاوت از حد معمول داشت.وی افزود: حضور این منتخب زن با آن سر و وضع موجب اعتراض و انتقاد برخی از نمایندگان فعلی مجلس شد و یک نماینده استان اصفهان از نمایندگان فعلی زن در مجلس خواست تا پیگیر این موضوع شوند.این نماینده تصریح کرد: نمایندگان زن مجلس دهم باید شئونات اسلامی را رعایت کنند و نباید شان نماینده زن را تا این حد کاهش دهند.ساین افکار نیوز این خبر را منتشر کرده است.

خبر رئیس بانک مرکزی از بازپرداخت بدهی هندی ها

ولی‌اله سیف در جلسه صبح امروز خود با وزیر نفت و گاز هند، با اشاره به روابط تاریخی خوب و گسترده بین دو کشور، اظهارداشت: پرداخت‌های این کشور مستقیماً به حساب‌های معرفی شده توسط ایران و با ارز یورو انجام شود.سیف در مورد تاسیس شعب بانک‌های دو کشور اظهار کرد: کشور هند هرچه سریعتر به درخواست تاسیس شعب بانک‌های ایرانی در آن کشور رسیدگی کند و اطمینان می‌دهیم ایران نیز متقابلاً برای تاسیس شعب بانک‌های هندی، اقدام لازم را انجام دهد. این خبر را روابط عمومی بانک مرکزی منتشر کرده است.

حمله روحانی به مسکن مهر

حسن روحانی در دیدار معاونین و مدیران ارشد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به مناسب سالروز تاسیس بنیاد مسکن ضمن انتقاد از پروژه مسکن مهر، اظهار کرد: اینکه تنها یک ساختمان دیوار دار و سقف دار ساخته شود بدون آن که نیازمندی‌هایی مثل امنیت، بهداشت، آموزش، آب ، برق، گاز و غیره در نظر گرفته شود درست نیست و مردم چطور می‌توانند از ساختمانی که در بیابان ساخته و رها شده استفاده کنند، بنابراین برای حل مساله مسکن باید راه صحیح را انتخاب کنیم. وی افزود: ما در دولت برای کل مسکن صندوق پس از انداز قرار می‌دهیم که افراد به ویژه زوج‌های جوان و مسکن اولی‌ها بتوانند با پولی که پس انداز می‌کنند و وامی که معادل آن را از بانک مسکن می‌گیرند مسکن خود را تامین کنند. البته تامین مسکن در محدوده شهر که امکانات دارد خیلی با مسکن مهر وسط بیابان تفاوت می‌کند.

هدف کی روش در فوتبال ایران از نظر کفاشیان!

علی کفاشیان در نشست رسانه‌ای خود که در حال حاضر در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود، اظهار کرد: مشکلات کارلوس کی‌روش گلایه‌های گذشته اوست. این مربی از ما امکانات و تدارکات کامل می‌خواهد. او اعتقاد دارد، همه بازیکان تیم ملی سربازانی‌اند که برای وطن خود می‌جنگند. وی ادامه داد: ما به دلیل مشکلاتی که داشتیم، برخی تدارکات مدنظر وی را در گذشته آماده کردیم. البته من هم معتقدم باید تدارکاتمان کامل باشد، خواسته‌های کی‌روش منطقی است و او می‌خواهد بازیکنان خود را به سطح اروپا برساند.

آمار تعداد واحدهای تولیدی تعطیل شده از زبان وزیر

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۷هزار واحد متوقف در شهرک‌های صنعتی کشور وجود دارد که می‌توان با ۱۶هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی و یارانه کمک به نرخ تسهیلات آنها را فعال کرد. محمدرضا نعمت‌زاده صبح امروز در نشست با فعالان صنعت و معدن کشور در شیراز اظهار داشت: در مجموع 7 هزار واحد متوقف در شهرک‌های صنعتی کشور وجود دارد که می‌توان با 16هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی و یارانه برای کمک به نرخ تسهیلات آنها را فعال کرد. این خبر را تسنیم منتشر کرده است.

تعهد اخلاقی اصلاح طلبان چه بود؟

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نتایج به دست آمده از انتخابات هفتم اسفند را دورنمایی از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده می‌داند و معتقد است که نظر مردم در آن انتخابات تفاوتی با انتخابات اخیر نمی‌کند.حجت‌الاسلام محسن رهامی در گفت‌وگو با خبرآنلاین به تشریح سیاست‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات مرحله دوم مجلس دهم و وضعیت فراکسیون امید در این مجلس پرداخت و گفت: افرادی که از طریق لیست امید به مجلس راه یافته‌اند تعهد اخلاقی داده‌اند که در مسائل اصلی با اصلاح‌طلبان هماهنگ باشند.وقتی از او در مورد فعالیت‌های انتخاباتی برخی از رقبای رییس جمهور سوال می‌شود، می‌گوید که انتخاب مردم در هفتم اسفند دورنمایی از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در کشور است و مردم همچنان به گفتمان اصلاحات و اعتدال اعتماد خواهند کرد.

حذف پست جنجالی از اینستاگرام آیت الله علم الهدی
حرفهای آیت الله علم الهدی در خصوص اینکه بدحجابی گناهی بدتر از اختلاس هست واکنش های فراوانی را به همراه داشت. حساب اینستاگرام منتب به ایشان امروز با به اشتراک گذاشتن تصویر زیر خبر از حذف پست قبلی به دلیل عدم انتقال صحیح صحبت های ایشان خبر داد.

عده‌ای به



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل