بازدید 3053
۲
سوژه

مصدومیت مشکوک چند کشتی‌گیر در آستانه انتخابی و تصمیم مهم فدراسیون

در حالی که تنها چند روز به آغاز مسابقات انتخابی باقی مانده خبر مصدومیت قاسم رضایی، رضا یزدانی و احمد محمدی باعث نگرانی و البته تعجیب جامعه کشتی شده است.از سوی دیگر این شایعه بعد از مصدومیت‌ها به وجود آمده که کشتی گیران تمایلی به حضور در انتخابی ندارند و مثلا کسی که در المپیک مدال گرفته چرا باید با کشتی گیری رقابت کند ...
کد خبر: ۵۷۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 09 April 2016
مصدومیت چند کشتی‌گیر در آستانه مصابقات انتخابی با واکنش فدراسیون کشتی رو‌به رو شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این روزها بحث مصدومیت کشتی‌گیران به یک معضل برای فدراسیون کشتی تبدیل شده تا جایی که سخنگوی فدراسیون کشتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است. در حالی که تنها چند روز به آغاز مسابقات انتخابی باقی مانده است خبر مصدومیت قاسم رضایی، رضا یزدانی و احمد محمدی باعث نگرانی و البته تعجیب جامعه کشتی شده است.

از سوی دیگر این شایعه بعد از مصدومیت‌ها به وجود آمده که کشتی گیران تمایلی به حضور در مسابقات انتخابی ندارند و مثلا کسی که در المپیک مدال گرفته چرا باید با کشتی گیری رقابت کند که نه تنها نام و نشان ندارد بلکه حتی رقیب درجه چندم امثال یزدانی و قاسم رضایی هم نیست.
اینکه چرا فدراسیون کشتی در این برهه چنین تصمیمی گرفته خود جای تعجب دارد. حتی این شایعه مطرح شد که به کشتی گیران مطرح وعده داده شده که اگر در مسابقات انتخابی شکست هم بخورند عازم مسابقات بین المللی خواهند شد اما فقط ملاک حضور آنها در مسابقات انتخابی است.

مصدومیت مشکوک چند کشتی‌گیر در آستانه بازی‌های انتخابی و تصمیم مهم فدراسیون
در این شرایط سخنگوی فدراسیون کشتی بعد از آسیب دیدگی‌های مشکوک می‌گوید: با توجه به شرایط به وجود آمده ساعت 10 صبح فردا (یکشنبه) کمیته پزشکی فدراسیون پزشکی تشکیل شده و وضعیت آسیب‌دیدگی این نفرات بررسی می‌شود. اگر مصدومیت آنها تائید شود که برابر قانون عمل خواهیم کرد و اگر این مصدومیت مورد تائید قرار نگیرد باید در انتخابی در موعد تعیین شده، شرکت کنند.

رضایی در پاسخ به این سؤال که در صورت عدم حضور نفرات یاد شده در کمیته پزشکی چه سرنوشتی در انتظار آنها خواهد بود، گفت: این موضوع به شورای فنی ارجاع داده می‌شود. اگر کشتی‌گیری آسیب دیده است باید در کمیسیون پزشکی شرکت کند و اگر آسیبی ندارد باید در انتخابی به میدان برود. اگر هم به کمیته پزشکی نیاید که تکلیف مشخص است و نیاز به توضیح بیشتری ندارد.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره احتمال دعوت نفرات جدید برای حضور در مسابقات انتخابی در صورت عدم حضور این نفرات گفت: با توجه به شرایط فنی موجود ممکن است نفرات جدیدی هم دعوت شوند که تمام اینها بستگی به احراز و تشخیص شورای پزشکی دارد که با توجه به این شرایط تمام احتمالات وجود دارد. تصمیماتی که در شورای فنی گرفته می‌شود با نظر تمام اعضا است. شورای فنی در کنار کادر فنی تیم‌های ملی برای کمک به تصمیم‌گیری حضور دارند چرا که در برخی مواقع تصمیم‌گیری واقعا سخت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
شاید این بچه ها ، مصدوم روحی شده اند!
خدا کند مصدومیتشان از ناحیه جگر نباشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار