بازدید 3496

سکوت عجیب ومشکوک دو کاندیدای نزدیک به کفاشیان!

تاج از کسانی است که کفاشیان حسابی پشت اوست و با توجه به اینکه نایب اول تاج، شخص کفاشیان است، وی تا حدودی به تعداد آرایش اعتماد دارد و با توجه به اینکه برخی می گویند کفاشیان درمجمع هنوز طرفدار دارد، تاج هم امیدوار است که بتواند آرای مجمع را جمع کند.
کد خبر: ۵۷۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 09 April 2016
در حالیکه برخی می گویند که ممکن است انتخابات فدراسیون فوتبال ۱۱ اردیبهشت برگزار نشود، اما انتخابات فدراسيون فوتبال بر اساس آنچه كه گودرزي و وزارت ورزش اعلام كردند قرار است در تاريخ مقرر (يازدهم ارديبهشت ماه) برگزار شود.

به گزارش تابناک ورزشی، گفته می شود دو کاندیدای تصدي پست رياست فدراسيون به نمایندگی از کفاشیان مدت‌هاست كه براي پيروزي در كارزار انتخابات کارشان را آغاز كرده‌‌اند. اما این دو نفر چه کسانی هستند و این روزها چه می کنند.

مهدی تاج نایب رییس اول کفاشیان طبیعتا یکی از این دو کاندیدا محسوب می شود. وی از روزی که به عنوان کاندیدای ریاست معرفی شده ، حتی یک مصاحبه هم نکرده است. وی با سیاست خاصی منتظر اعلام تاییدیه های انتخابات است.

البته مهدی تاج از کسانی است که علی کفاشیان حسابی پشت اوست و با توجه به اینکه نایب اول تاج، علی کفاشیان است، وی تا حدودی به تعداد آرایش اعتماد دارد و با توجه به اینکه برخی می گویند کفاشیان درمجمع هنوز مقبولیت و طرفدار دارد، مهدی تاج هم امیدوار است که بتواند آرای مجمع را جمع کند.
البته برخی می گویند که در آخرین لحظات مصطفی آجرلو، دیگر کاندیدای انتخابات به نفع او کناره خواهد گرفت. او سعی کرده که ارتباط هایش را با مدیران عامل باشگاه ها حفظ کند. سکوت رسانه ای تاج، البته نزدیکانش را تا حدودی متعجب کرده است. مهدی تاج که کفاشیان و بهروان و عرب عامری را به عنوان نواب دارد هنوز درباره دیگر اعضای هیات رئیسه به جمع بندی نرسیده است. شنیده ها حاکی از آن است که مهدی تاج عقیده دارد انتخابات در ۱۱ اردیبهشت برگزار نخواهد شد.

سردار مصطفی آجرلو دیگر کاندیدای نزدیک به رییس فعلی است که وی هم چراغ خاموش مشغول فعالیت است. تنها خبرهایی که از وی به گوش رسیده این است که تیم رسانه ای اش را با کمک برادرزاده اش تشکیل داده و منتظر اعلام تاییدیه هاست. 
سردار، در این بین چند تماس هم با مدیران باشگاهها و روسای هیات ها گرفته است. برخی همچنان می گویند که وی در آخرین لحظات به نفع تاج و البته با توصیه علی کفاشیان کنار می کشد. البته شاید اتفاق دیگری افتاد و تاج به نفع آجرلو انصراف داد ! آجرلو که علی کفاشیان و منصور قنبرزاده و الهه عرب عامری را به عنوان نواب دارد هم هنوز درباره دیگر اعضای هیات رئیسه اش به جمع بندی نرسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار